  • 1. Data: 2012-08-14 21:40:04
    Temat: Toyota obniża loty
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Szanowni Państwo, Od 14 sierpnia 2012 br. zmianie ulega tabela oprocentowania dla
    Klientów Indywidualnych. Zmianie ulega oprocentowanie Planu Depozytowego +19 na 13
    dni do poziomu 5,75%.

    Tak wiadomość wysłali 13 sierpnia, po 18:00 ;)

  • 2. Data: 2012-08-15 13:03:40
    Temat: Re: Toyota obniża loty
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michal Pl <m...@g...com> wrote on 2012-08-14_21:40
> [...]
    dni do poziomu 5,75%.

    > Tak wiadomość wysłali 13 sierpnia, po 18:00 ;)

    Typowe. A jak podali info, że od 1.03 będzie nowa TOiP a ja
    zapytałem gdzie ją mogę zobaczyć, to odpowiedzieli że pokażą 1.03...
    Wyniosę się od nich, jak tylko zbiorę się i sprawdzę wszystkie
    lokaty, czy któraś nie ma tam konta zwrotnego...

    witrak()