  • 1. Data: 2012-08-14 13:56:01
    Temat: Przenoszenie konta do Aliora
    Od: "ArturM<czytacz>" <a...@p...onetT.pl>

    Cześć,
    jak obecnie wygląda 'przenaszalność' konta do Aliora?

    Na stronie chwalą się, że wszystko 'samo się' dzieje. Trzeba dać im
    upoważnienie a oni sami zajmą się przejęciem płatności stałych, PZtów,
    poinformowaniu o zmianie konta ZUSów itp...

    W archiwum (sprzed ~ 2lat) znalazłem różne opinie na temat ich skuteczności.
    A jak to wygląda teraz? Ile trwa procedura? Czy faktycznie jest to tak
    bezobsługowe?

    Dziękuję i pozdrawiam
    --
    Artur M <czytacz>

  • 2. Data: 2012-08-14 20:04:37
    Temat: Re: Przenoszenie konta do Aliora
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    ArturM<czytacz> <a...@p...onetT.pl> napisał(a):

    > Cześć,
    > jak obecnie wygląda 'przenaszalność' konta do Aliora?

    Dlaczego chcesz przenieść konto akurat do Aliora?
    Zdajesz sobie sprawę, że opłata za kartę to 5 zł/m-c?

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 3. Data: 2012-08-15 01:41:55
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-14 20:04, mohonk pisze:

    > Dlaczego chcesz przenieść konto akurat do Aliora?
    > Zdajesz sobie sprawę, że opłata za kartę to 5 zł/m-c?

    A w PKO ponad 6 zł przy wpływach niższych niż 1500 zł.
    Mnie miły pan w Aliorze skasował opłatę 5 zł. za kartę debetową, no i
    mnie jest bardzo miło z tego powodu.

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-08-15 12:35:44
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

> [...]

    > .
    > A jak to wygląda teraz? Ile trwa procedura? Czy faktycznie jest to tak

    Nie wiem jak w przypadku PKOBP, ale jak w zeszłym miesiącu przenosiłem konto z
    Multi do Citi to Citi dostało odpowiedź od Multi, że "oni nie biorą w tym
    udziału" i pełnomocnictwa nie uznają.

    Właśnie tego typu zachowania Multibanku skłoniły mnie do zmiany banku.

    Pozdrawiam,
    Filip

  • 5. Data: 2012-08-16 09:40:56
    Od: "ArturM<czytacz>" <a...@p...onetT.pl>

    On 08/15/2012 12:35 PM, Filip Lach wrote:
    [...]
> [...]
    > udziału" i pełnomocnictwa nie uznają.
    >
    > Właśnie tego typu zachowania Multibanku skłoniły mnie do zmiany banku.

    Dzięki.
    O tego rodzaju info chodziło.

    Artur M <czytacz>

  • 6. Data: 2012-08-16 09:42:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 15 Aug 2012 10:35:44 +0000, Filip Lach napisał(a):

> [...]
    > biorą w tym udziału" i pełnomocnictwa nie uznają.
    >
    > Właśnie tego typu zachowania Multibanku skłoniły mnie do zmiany banku.

    Chociaż w taki sposób na odchodne mogli pognębić swojego byłego klienta ;)

    Xenocide