  • 1. Data: 2005-08-11 20:39:28
    Temat: [BZWBK] wprowadzili PZ dla oplacenia KK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kiedys mozna bylo oplacic zadluzenie KK tylko ze swojego rachunku w
    BZWBK;
    teraz mozna nie miec ROR a PZ zadziala z rachunku w innym banku -
    bronili sie przed tym dlugo ale w koncu wprowadzili.
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/14408

    Jedyny minus - cos czego zaden inny kontrahent nie robi - to za taka
    usluge placi sie im 1,20 PLN od kazdego PZ :-(
    zastanawiam sie wlasnie nad uruchomieniem tej uslugi
    *** blad ***

    PS - jak ktos ma "porsche" to ładną kartę dla niego mają, tylko
    niestety już z chipem
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/przewodnik_pors
    che_net.pdf

  • 2. Data: 2005-08-11 21:17:17
    Temat: Re: [BZWBK] wprowadzili PZ dla oplacenia KK
    Od: trainer <t...@p...org>

    blad wrote:

    > Jedyny minus - cos czego zaden inny kontrahent nie robi - to za taka
    > usluge placi sie im 1,20 PLN od kazdego PZ :-(

    az się dziwie, ze takie cos wprowadzają, przecież to wbrew interesom
    akcjonariuszy! dla zapominalskich powinni dać nie 1,20 ale z 3-5 zł!

    co stracą:
    - pewną część przychodów od grupki zapominalskich jelonków którzy
    spłacali za mało lub za późno i zwiekszali przychody o kilkadziesiat zl
    - koszty wdrożenia i obsługi tego, ale tu powiedzmy część została
    upchnięta przy uruchomieniu jakiejś innej okazji

    co zyskają:
    - 1.20 zł miesiecznie od klienta
    - większą lojalność i mniejszą skłonność klientów do zmiany kk w
    przyszłym roku, a co za tym idzie większe prawdopodobienstwo że uda się
    skosić 58zł za rok

    O nie panowie - na mnie wam ten case nie wyjdzie - zjem wisienkę a za
    rok rozejrzę się za nowym tortem :))

    > zastanawiam sie wlasnie nad uruchomieniem tej uslugi

    to jednak 14,40 rocznie - niby niedużo- ale gdyby coś jeszcze dodawali
    do tego - a tak?
    ustawisz stałe zlecenie z konta i tylko raz na miesiąc trzeba zmienić
    kwotę . dla mnie w skali od 0 do 5 jest to rarytas wart 1.5

    pozdr
    trainer

  • 3. Data: 2005-08-11 21:29:04
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:ddgd2b$csj$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz blad napisał:

    > PS - jak ktos ma "porsche" to ładną kartę dla niego mają, tylko
    > niestety już z chipem
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/przewodnik_pors
    che_net.pdf

    "Co posiada karta:
    ...logotyp bzwbk"

    mocno dyskusyjny ten prestiż :D

    --
    S pozdravem,
    August

  • 4. Data: 2005-08-11 21:58:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message
> [...]
    > usluge placi sie im 1,20 PLN od kazdego PZ :-(
    > zastanawiam sie wlasnie nad uruchomieniem tej uslugi

    Brawo, warto korzystac z dobrych wzorcow :).
    Bogus, czy to nie Ty przypadkiem marudziles jak chwalilem Citi za
    wprowadzenie takiej uslugi? Mam wrazenie, ze pisales o minusach takich jak
    ograniczona kwota transacji ;).

    Maciej

  • 5. Data: 2005-08-11 22:02:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    > "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message

    Jeszcze jedno powinienem dopisac, wlasnie w braku takiej uslugi
    zrezygnowalem z uzywania karty mBanku i wrocilem do Multi, ktory przy okazji
    dal mi kilka razy wyzszy limit ;). Ostatnio coraz czescie przypomianel sobie
    o splacie karty za piec dwunasta (oczywiscie nie doslownie ;)). Cociaz
    robiac przelew z Multi juz nawet po ostatniej sesji jestem pewien, ze bym
    sie wybronil, ale gdybym wyslal nastepnego dnia, pewnie musialbym zaplacic
    kare...

    Maciej

  • 6. Data: 2005-08-12 06:52:00
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-08-11 22:39, Użytkownik blad napisał/a:

    > Jedyny minus - cos czego zaden inny kontrahent nie robi - to za taka
    > usluge placi sie im 1,20 PLN od kazdego PZ :-(

    No to niech mnie cmokną w ...

    > zastanawiam sie wlasnie nad uruchomieniem tej uslugi

    A ja nie.
    3 minuty mojego czasu aby po otrzymaniu zestawienia transakcji zalogować
    się w moim banku i ustawić zlecenie z datą przyszłą wychodzą
    zdecydowanie taniej.
    A 14,40 to jakby nie spojrzeć circa 6 Żywców.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2005-08-12 12:03:58
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    MK napisał(a):

    > Jeszcze jedno powinienem dopisac, wlasnie w braku takiej uslugi
    > zrezygnowalem z uzywania karty mBanku i wrocilem do Multi, ktory przy okazji
    > dal mi kilka razy wyzszy limit ;).

    Tzn. PZ? W Multi nie ma PZ dla spłaty karty. Albo ja o czymś nie wiem.

> [...]
    > o splacie karty za piec dwunasta (oczywiscie nie doslownie ;)). Cociaz
    > robiac przelew z Multi juz nawet po ostatniej sesji jestem pewien, ze bym

    Z Multi spłacając kartę Multi? Musisz zapewnić odpowiednią ilość środków
    do godziny 20 dnia terminu płatności (tak stanowi regulamin).

    > ale gdybym wyslal nastepnego dnia, pewnie musialbym zaplacic
    > kare...

    Po pierwsze nie karę, tylko należne banku odsetki ;-) A po drugie, nie
    ma o czym dyskutować: odsetki są naliczane automatycznie nawet jak
    zabraknie jednego grosza.

    Marek

  • 8. Data: 2005-08-13 09:05:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Roman Sąsiada"

    > No to niech mnie cmokną w ...

    > A ja nie.

    juz sie zastanowilem - tez nie wchodze w to :-)
    a co do splacania KK citi, o którym pisał MK to chyba dziala tylko z
    rachunku prowadzonego w citi. Moja kolezanka specjalnie robi na
    citi-ror przelewy zeby KK sama sie splacala
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-08-13 09:30:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Roman Sąsiada napisał(a):

    > A 14,40 to jakby nie spojrzeć circa 6 Żywców.

    2,40 za Żywca?

  • 10. Data: 2005-08-13 11:06:07
    Od: trainer <t...@p...org>

    Wojciech Nawara wrote: