  • 1. Data: 2005-08-11 18:23:47
    Temat: Citi [Korekta Euronetu]
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Zagladam ja sobie dzisiaj na konto, a tutaj..

    10/08 KOREKTA EURONET 29/07/05 Zlecenia różne 50,00 PLN

    Czyli po dwoch tygodniach zapierdzielaja mi pieniadze -
    w sumie chyba dwa tygodnie maja na rozliczenie, z tym ze...

    W dniu 29.07 miala miejsce wyplata z bankomatu, uwzgledniona
    na wyciagu - na kwote 50 pln.

    Na razie zlozylem reklamacje w banku, czy jest sens skakac
    Euronetowi do dupy?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2005-08-12 12:01:58
    Temat: Re: Citi [Korekta Euronetu]
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    rezist.com <s...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > na wyciagu - na kwote 50 pln.
    >
    > Na razie zlozylem reklamacje w banku, czy jest sens skakac

    euronet od kilku dni ma ostre problemy z blokowaniem kwot na kontach klientow
    pomimo braku wyplaty srodkow z bankomatu.
    Jesli zlozyles reklamacje w banku to wystarczy, oni sie beda kontaktowac z e-
    netem