    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] wprowadzili PZ dla oplacenia KK
    Date: Fri, 12 Aug 2005 00:02:47 +0200

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:dbc2b$42fbc9db$540adbe9$7174@news.chello.pl...
    > "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message

    Jeszcze jedno powinienem dopisac, wlasnie w braku takiej uslugi
    zrezygnowalem z uzywania karty mBanku i wrocilem do Multi, ktory przy okazji
    dal mi kilka razy wyzszy limit ;). Ostatnio coraz czescie przypomianel sobie
    o splacie karty za piec dwunasta (oczywiscie nie doslownie ;)). Cociaz
    robiac przelew z Multi juz nawet po ostatniej sesji jestem pewien, ze bym
    sie wybronil, ale gdybym wyslal nastepnego dnia, pewnie musialbym zaplacic
    kare...

    Maciej