  • 1. Data: 2002-09-04 15:02:34
    Temat: BZWBK 5/o Poznan - ciekawe
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    takie cus daja po zalogowaniu

    Informacja dla Klientów 5 O/Poznań ,

    Szanowni Państwo,
    W związku z wdrożeniem w Państwa oddziale nowego zintegrowanego systemu
    informatycznego informujemy, że transakcje dokonywane za
    pomocą kanałów elektronicznych (BZWBK24, MiniBank24), które zostaną złożone w piątek
    06-09-2002 do godziny 13.00 będą realizowane
    tego samego dnia. Transakcje złożone po godzinie 13.00 zostaną przyjęte i
    zrealizowane w poniedziałek 09-09-2002.
    W piątek po godzinie 13.00 nie będzie możliwości składania dyspozycji otwierania
    lokat terminowych - aż do czasu ponownego
    uruchomienia oddziału w poniedziałek.
    Za ewentualne przejściowe niedogodności związane z wdrożeniem nowego systemu
    informatycznego bardzo Państwa przepraszamy. W
    przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o skorzystanie z bezpłatnej
    Infolinii 0800 240 240, gdzie od poniedziałku do
    piątku w godzinach od 8.00 do 18.00 nasi operatorzy udzielą odpowiedzi na Państwa
    szczegółowe pytania.

    Az strach sie bac co zobacze w poniedzialek na swoim koncie :-))))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2002-09-04 18:11:26
    Temat: Re: BZWBK 5/o Poznan - ciekawe
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Az strach sie bac co zobacze w poniedzialek na swoim koncie :-))))

    W ZORBIE tez pokazuja ciekawe rzeczy :-/

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-09-05 07:37:26
    Od: m...@p...onet.pl

    > W ZORBIE tez pokazuja ciekawe rzeczy :-/

    Z tego co wiem to nie chodzi tu o ZORBE, z ktorej ku zmartwieniu softbanku
    wycofuja sie powoli banki, ale o jakis zachodni system o nazwie ICBS.
    Moj oddzial zostal wdrozony kilka miesiecy temu i do tej pory nie odczulem
    istotnej zmiany na lepsze badz gorsze z jednym wyjatkiem - w tej chwili moge
    praktycznie wszystko zalatwic w dowolnym oddziale pracujacym w nowym systemie.

  • 4. Data: 2002-09-05 07:42:13
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > Z tego co wiem to nie chodzi tu o ZORBE

    Kielce sa wciaz na Zorbie - poczytaj moj post

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-09-11 22:43:08
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

> [...]
    moge
    > praktycznie wszystko zalatwic w dowolnym oddziale pracujacym w nowym

    Taki system ma Millennium i chyba ponad polowa BBG oraz ING BSK,
    zcentralizowane wszystko jak wywali to cala Polska lezy jakies watki
    dotyczace awarii w ING chyba sie pojawiaja :))

  • 6. Data: 2002-09-12 07:55:25
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Alek"

    > Taki system ma Millennium i chyba ponad polowa BBG oraz ING BSK,
    > zcentralizowane wszystko jak wywali to cala Polska lezy jakies watki
    > dotyczace awarii w ING chyba sie pojawiaja :))

    już nie ma klientow w dawnym Gdanskim
    - wszyscy zostali przeniesieni do Millennium do konca lipca
    Zostaly jeszcze resztki w systemie ibis po dawnym BIGu
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-09-12 08:00:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Sep 12, 2002 at 09:55:25AM +0200, blad wrote:

    > już nie ma klientow w dawnym Gdanskim
    > - wszyscy zostali przeniesieni do Millennium do konca lipca
    > Zostaly jeszcze resztki w systemie ibis po dawnym BIGu

    Protestuje! Jeszcze nie zamknalem tam rachunku ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-09-12 08:21:03
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > Protestuje! Jeszcze nie zamknalem tam rachunku ;-)

    ja tez nie, ale mam juz jego nowy nr w Millennium
    a wszystkie zlecenia (ze zmienna kwota) przenioslem do pkobp
    gdzie robia je za darmo (oplata mies. 3zl)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-09-12 08:26:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Sep 12, 2002 at 10:21:03AM +0200, blad wrote:

    > ja tez nie, ale mam juz jego nowy nr w Millennium
    > a wszystkie zlecenia (ze zmienna kwota) przenioslem do pkobp
    > gdzie robia je za darmo (oplata mies. 3zl)

    A nie, ja w ramach desperacji przenosze sie do polsat banku. Zobaczymy
    jak tam jest zabawnie (na pierwszy rzut oka sa i tak od bigu tansi).

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-09-12 08:45:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"
    > A nie, ja w ramach desperacji przenosze sie do polsat banku. Zobaczymy
    > jak tam jest zabawnie (na pierwszy rzut oka sa i tak od bigu tansi).

    o jaki bank ci chodzi?
    *** blad ***