  • 1. Data: 2002-09-04 17:58:33
    Temat: Kmioty w INTELIGO, czyli namiastka PKO BP
    Od: "Artur" <q...@w...pl>

    Witam wszystkich,

    Moja żona postanowiła zamknąć konto w Inteligo. Wypełniła wniosek,
    wysłała i czekała.
    Po iluś tam dniach przysłali pismo, że nie mogli się skontaktować, żeby
    potwierdzić
    zamknięcie konta i należy do nich samemu zadzwonić w celu potwierdzenia.
    O.K. - myślimy sobie, komórka nie zawsze jest włączona, więc mogli mieć
    pecha i nie dodzwonili się.
    Żona zadzwoniła, a Pani po drugiej stronie stwierdziła, że potwierdzić to
    owszem,
    można sobie, ale i tak trzeba wysłać od nowa wniosek o zamknięcie (!)
    Nie to, że podpis się nie zgadza, albo coś tam - tylko od razu: "wysłać
    wniosek
    od nowa".
    Nie dowierzaliśmy i zadzowniliśmy jeszcze raz. Tym razem trafiliśmy na Pana,
    który
    stwierdził, że poprzednia Pani się myliła, i wystarczy podać jeszcze raz
    numer telefonu
    a Inteligo oddzwoni i sam sobie potwierdzi. Jak się domyślacie - nikt nie
    oddzownił.
    Zadzwoniliśmy jeszcze raz, tym razem trafiliśmy na Pana, który był
    zwolennikiem
    pierwszej wersji, czyli, że trzeba jeszcze raz wypełnić wniosek o
    zamknięcie.
    Na nasze zastrzeżenie, że nie ma takiego zapisu w regulaminie Pan powiedział
    (Uwaga, ciekawe !!!)

    "- nie musimy wszystkiego podawać w regulaminie"

    koniec cytatu.

    Ciekawe, prawda ? Nie podawać w regulaminie wszystkiego, bo po co. Niech
    część pozostanie tajemnicą. Chyba mi umknęły jakieś zmiany w prawie
    bankowym.
    Pomóżcie ! Podeślijcie te nowe zapisy, bo umieram z ciekawości :-))))))))

    Wnioski z tego są dwa:

    1. W Inteligo na krótko przed przejęciem przez PKO BP kładą lachę na
    wszystko,
    2. Przejęli już zwyczaje i zachowania PKO BP i obecnie je trenują, żeby w
    przyszłości
    zbytnio od niego nie odstawiać.

    Pozdrawiam wszystkich
    Artur

  • 2. Data: 2002-09-04 18:13:03
    Temat: Re: Kmioty w INTELIGO, czyli namiastka PKO BP
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Zamyknalem znajomym juz ok 5 kont Inteligo i nigdy nie bylo z tym
    problemow...

  • 3. Data: 2002-09-04 19:07:35
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

> [...]
    > wszystko,
    > 2. Przejęli już zwyczaje i zachowania PKO BP i obecnie je trenują, żeby w

    ja mam 3 wniosek : tuż przed sprzedażą banku każdy kilogram klienta jest na
    wagę złota :-)
    a konkretnie podobno ok 1000 zł / sztuka - dlatego może się opłacać
    przeciągnąć taką procedurę

  • 4. Data: 2002-09-04 20:22:19
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > ja mam 3 wniosek : tuż przed sprzedażą banku każdy kilogram klienta
    > jest na wagę złota :-)
    > a konkretnie podobno ok 1000 zł / sztuka - dlatego może się opłacać
    > przeciągnąć taką procedurę

    To jest cena sprzed pol roku. Teraz jest promocja
    :-)))

    M.

  • 5. Data: 2002-09-04 21:01:25
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    > można sobie, ale i tak trzeba wysłać od nowa wniosek o zamknięcie (!)
    > Nie to, że podpis się nie zgadza, albo coś tam - tylko od razu: "wysłać

    Wszelkie pisma warto wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru.

    O ile dobrze pamiętam (też zamykałem tam konto:-) to w Inteligo okres
    wypowiedzenia jest 30 dni od daty otrzymania wniosku. Jeśli masz
    potwierdzenie odbioru z ich podpisem, pieczęcią i datą to możesz wyciągać
    konsekwencje z niezrealizowania postanowień umowy (w zakresie zamykania
    rachunku). Niczego więcej nie musisz robić.

  • 6. Data: 2002-09-05 07:03:00
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik minik napisał:
    > Zamyknalem znajomym juz ok 5 kont Inteligo i nigdy nie bylo z tym
    > problemow...

    Po primo, albo tam pracujesz i znajomi mają fory, im zamykasz, innym nie;
    Po secundo: nie pracujesz tam, a zamknięcie konta jest tak trudne, że aż
    5 znajomych osób udzieliło Ci pełnomocnictwa do zamknięcia (notarialnie?)

    Pzdr: Dogbert

  • 7. Data: 2002-09-05 07:15:21
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    No Name wrote:

> [...]
    > nie; Po secundo: nie pracujesz tam, a zamknięcie konta jest tak
    > trudne, że aż 5 znajomych osób udzieliło Ci pełnomocnictwa do

    tertio: jest nowa promocja, dają po 100 zł za zachęcenie klienta do
    rezygnacji z usług; promocja jest wyrazem ogólniejszej polityki
    marketingowej banku ;)

    --
    Robert
    remove duplicated chars from email address

  • 8. Data: 2002-09-05 08:11:10
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bankowym.
    > Pomóżcie ! Podeślijcie te nowe zapisy, bo umieram z ciekawości :-))))))))

    Opisz sprawę na i...@i...pl - oni podadzą Ci prawdłową procedurę i
    ewentualnie douczą konsultantów.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 9. Data: 2002-09-05 10:27:46
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wed, 4 Sep 2002 19:58:33 +0200, "Artur" <q...@w...pl> napisał(-a):

    >Moja żona postanowiła zamknąć konto w Inteligo. Wypełniła wniosek,
    >wysłała i czekała.

    no i wszystko dobrze (BTW: ma dowód nadania przesyłki)?

    >Na nasze zastrzeżenie, że nie ma takiego zapisu w regulaminie Pan powiedział
    >(Uwaga, ciekawe !!!)
    >
    >"- nie musimy wszystkiego podawać w regulaminie"

    poproś, aby Ci to napisali w piśmie, w którym odmawiają uznania
    Waszego wypowiedzenia umowy :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2002-09-05 10:28:37
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wed, 4 Sep 2002 23:01:25 +0200, "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    napisał(-a):

    >Wszelkie pisma warto wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem
    >odbioru.

    IMHO w zupełności wystarczy zwykły polecony

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski