  • 1. Data: 2002-09-04 13:38:36
    Temat: Rożnice w kartach PP w ING
    Od: "Slawko" <r...@f...onet.pl>

    Czy ktoś wie jakie są różnice między kartami przedpłaconymi w ING.
    Wyjaśnienia typu:
    a.. Karta Podróżnika: pierwsza w Polsce karta przedpłacona o zasięgu
    międzynarodowym, (w ofercie od końca sierpnia)
    a.. Karta "Domowa Kasa": także o zasięgu międzynarodowym, na zakupy domowe,
    różnego typu płatności życia codziennego, itp., (w ofercie od września)

    do mnie nie przemawiają. Dla mnie to jedno i to samo.

    Sławek

  • 2. Data: 2002-09-04 16:31:37
    Temat: Re: Rożnice w kartach PP w ING
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Slawko <r...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al52fn$rs7$...@n...onet.pl...
> [...]
    domowe,
    > różnego typu płatności życia codziennego, itp., (w ofercie od września)

    A kto moze wiedziec, skoro jedna karta juz jest (Podroznika) i znane sa jej
    koszty, a druga ma dopiero byc...???

    Moze zadzwon do banku do Katowic i pochwal sie, czego sie dowiedziales.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-09-05 05:55:47
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > różnego typu płatności życia codziennego, itp., (w ofercie od września)
    >
    > do mnie nie przemawiają. Dla mnie to jedno i to samo.

    Ponieważ posiadam kartę przedpłaconą "Od Ciebie", to wypytałem się o wszystko,
    co dotyczy "Domowej Kasy" i "Karty Podróżnika".

    Okazało się, że masz rację: to jedno i to samo.

    Ale jest różnica pomiędzy "Od Ciebie" a nowymi. Oprócz tego, że stara jest
    krajowa, a nowymi można płacić w kraju i zagranicą, to stara nie posiada limitu
    dziennego, a nowe mają 5k.

    Piotrek

  • 4. Data: 2002-09-05 07:08:31
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Slawko napisał:
> [...]
    > różnego typu płatności życia codziennego, itp., (w ofercie od września)
    >
    > do mnie nie przemawiają. Dla mnie to jedno i to samo.

    "Domowa kasa" jest wydawana tylko gospodyniom domowym; trzeba przyjść do
    banku z trzema sąsiadkami, co zaświadczą.

    Pzdr: Dogbert