  • 11. Data: 2002-04-18 18:04:53
    Temat: Re: BSK-online, pytanie...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:3cbf095f.5845555@news.onet.pl...

    > Alez mozesz. Sezam pozwala zrobic przelew na dowolna kwote, nie musi
    > wcale miec pokrycia w widocznych dostepnych srodkach. Sa one
    > sprawdzane dopiero w systemie bankowym, a tam twoja wplata bylaby juz
    > widoczna.

    Jestes pewien tego?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 12. Data: 2002-04-18 18:15:05
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 18 Apr 2002 20:04:53 +0200, "Baton" <k...@p...fm> wrote:

    >Jestes pewien tego?

    Tak.

    PGR

  • 13. Data: 2002-04-18 18:23:36
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > 15 minut to on potrzebował na dotarcie do komputera
    > O co ci chodzi ?
    > Chciałbyś robić przelew stojąc przy okienku,zanim schowasz kwitek
    > potwierdzenia ?????
    > To po kiego czorta wpłacałeś na swoje konto, a nie na właściwe ????

    Bo przelewy w sezamie sa free, a wplaty gotowkowe na konto w innym banku
    nie.

    > Skoroś taki chytrus to płacz, że nie ma takiego banku jak sobie
    wymarzyłeś.

    Chytrus nie jestem, plakac nie mam zamiaru,a bank sobie znajde.

    > Bo zwykły wygodny człowiek ma otwartą linię kredytową i poranne przelewy
    > płaci z kredytu , który uzupełni ewentualną wpłatą gotówkową w ciągu dnia,
    > co mu się na koniec dnia kompensuje i odsetek kredytowych brak

    Jesli nie masz nic sensownego do dodania to mi nie odpowiadaj zwykly wygodny
    czlowieczku.

    Baton

  • 14. Data: 2002-04-18 19:59:19
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Bo przelewy w sezamie sa free, a wplaty gotowkowe na konto w innym banku
    > nie.

    W BSK też są darmowe. Jeśli już zrobisz tą wpłatę gotówkową, to jak już się
    zalogujesz do BSK Online (nawet w banku) to będą widoczne i dostępne do
    wysłania w świat

  • 15. Data: 2002-04-18 20:12:32
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Bo przelewy w sezamie sa free, a wplaty gotowkowe na konto w innym banku
    > nie.
    > Chytrus nie jestem, plakac nie mam zamiaru,a bank sobie znajde.

    Naprawdę ?????
    I nie mogłes w tym samym okienku (u tego samego doradcy) w którym wpłacałeś
    gotówke zlecić przelew dalej ??????

    > Jesli nie masz nic sensownego do dodania to mi nie odpowiadaj zwykly
    wygodny
    > czlowieczku.

    Widzisz młody człowieczku powienienem ci nie odpowiadać, bo uważam, że
    komputer ci zaszkodził....

    Staromodna metoda: wpłacam na swój i przelewam ze swojego dalej, w tym samym
    okienku, w tej samej kolejce, była za darmo od dawna w każdym banku
    klasycznym, obojętne czy to PKO BP czy BS czy inny z nowoczesnym obecnie
    dostępem internetowym.
    Oczywiście musi to być normalne, płatne, wygodne konto.

  • 16. Data: 2002-04-18 20:34:09
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

> [...]
    >
    > Naprawdę ?????
    > I nie mogłes w tym samym okienku (u tego samego doradcy) w którym

    Drugi raz pisze, ze to kosztuje...

    > wygodny
    >
    > Widzisz młody człowieczku powienienem ci nie odpowiadać, bo uważam, że
    > komputer ci zaszkodził....

    raczej Tobie

    > Staromodna metoda: wpłacam na swój i przelewam ze swojego dalej, w tym
    samym
    > okienku, w tej samej kolejce, była za darmo od dawna w każdym banku
    > klasycznym,

    w BPHu tak nie jest i wielu innych bankach tez, za darmo to sa przelewy
    inetowe...

  • 17. Data: 2002-04-19 07:56:42
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > w BPHu tak nie jest i wielu innych bankach tez, za darmo to sa przelewy
    > inetowe...

    Rzeczywiście!. Poczytałem taryfę i ten bank każe płacić za zwykłe przelewy
    jednorazowe
    On w ogóle jest nienormalnie drogi dla klienta indywidualnego, nawet VIP.

    Zatem zaprzyjaźnienie się z BSK może być dla Ciebie korzystne.
    Płacąc "abonament" 28zł na miesiąc, prawie wszystkie usługi bankowe masz
    darmo.
    Nawet za 7 zł/ miesiąc wiele usług jest darmo.
    Domniemuję, że w Bieżanowie BSK jest obecny.
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2002-04-19 08:53:15
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > jednorazowe
    > On w ogóle jest nienormalnie drogi dla klienta indywidualnego, nawet VIP.

    w BPH masz iternetowe przelewy za free ale za sezam placisz 7 zl abonamentu
    w ING masz przelewy za 1 zl lecz bskonline za free
    rachunek jest prosty
    jak masz 3-4 przelewy w miesiacu to taniej ING
    jak masz 10-12 przelewow w miesiacu to taniej BPH

  • 19. Data: 2002-04-19 09:31:38
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > w ING masz przelewy za 1 zl lecz bskonline za free
    > jak masz 3-4 przelewy w miesiacu to taniej ING
    > jak masz 10-12 przelewow w miesiacu to taniej BPH

    No cóż, już się nie więcej chcę sprzeczać.
    Ja płacę w BSK 28 zł na miesiąc i od wielu miesięcy na więcej mnie nie
    skasowali, a przelewów mam więcej niż 12/m-c, swoich bankomatów nie szukam,
    bo każdy jest darmo.
    Odsetki na ROR również po opodatkowaniu nie są obecnie przepastnie mniejsze
    niż w mbank.
    Być może przy 7 zł/m-c to za przelew w BSK każą płacić, choć wydawało mi się
    , ze jest już darmo.

  • 20. Data: 2002-04-19 11:04:36
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Ja płacę w BSK 28 zł na miesiąc <ciach>
    > Być może przy 7 zł/m-c to za przelew w BSK każą płacić, choć wydawało mi się
    > , ze jest już darmo.

    Jest za darmo.
    A wydawało mi się że najdroższe konto z lwem kosztuje 20 zł...?
    PS