  • 1. Data: 2002-04-18 09:46:14
    Temat: KRADZIEŻ KARTY W BANKU PEKAO SA - ALE JAJA !!!
    Od: <m...@p...com.pl>

    Jakis czas temu pisalem o kradziezy karty Mastercard na ktora sprawcy zrobili zakupy
    bez uzycia PIN-u na 110 000 PLN. Centrum Kart i Czekow ma czas na rozpatrzeni
    reklamacji do ok. 05.05.2002. Bank oczywiscie zrobil na moim koncie debet i teraz
    proponuje ugode, zebym splacal w ratach po 1000 PLN miesiecznie (wczesniej chcieli
    2500 ale ich wysmialem). Najlepsze jest to, ze kaza mi zwrocic wszystkie karty
    wydane do Eurokonta - rowniez nowa karte Mastercard wydana przez CKC, zablokowana
    zreszta od razu przez bank - bo inaczej ich zastrzezenie bedzie na moj koszt. Oprocz
    tego do czasu splaty zadluzenia tj. 04.2003 nie moge korzystac z Eurokonta bo kazde
    tam wplacone pieniadze pojda na poczet mojego dlugu - mimo ze w ugodzie z bankiem
    jest wymieniona kwota splaty 1000 PLN. Generalnie Bank wogole nie jest
    zainteresowany zebym byl dalej jego klientem interesuje ich wylacznie splata
    zadluzenia. Najlepsze jest to ze jestem klintem Banku od 1996 roku wplacajac co
    miesiac dosc spore pieniadze a oprocz tego na poczatku tego roku bank obdarowal mnie
    zolta karta VIP i co oczywiscie wiazalo sie z przeksztalceniem mojego konta na
    Eurokonto VIP oraz przydzielenie osobistego doradcy z banku. Po kradziezy karty
    wszystko pryslo teraz dla banku jestem nikim i najlepiej jakbym splacil wszystko od
    razu i spadal. Mowie wam sperdalam z tego banku jak najdalej i nie zycze nikomu kto
    jest klientem Banku Pekao SA aby skradziono mu karte. Kaplica murowana. Z
    perspektywy czasu moge powiedziec, ze nie nalezy isc na zadne ustepstwa i najlepiej
    nic nie splacac tylko spokojnie czekac na wyjasnienia z CKC. Oczywiscie od razu po
    zaginieciu karty zglosic sprawe na policje z wnioskiem o odczyty z kamer
    przemyslowych w miejscach gdzie zlodzieje robili zkupy. Potem w razie nieuznania
    reklamacji zostaje jeszcze arbiter bankowy. Nalezy walczyc, walczyc i jescze raz
    walczyc bo mowie wam dopoki wplacacie jak najwiecej kapusty to jestescie super a jak
    cos sie stanie to jestescie juz BE.
    Marcin

  • 2. Data: 2002-04-18 17:46:05
    Temat: Re: KRADZIEŻ KARTY W BANKU PEKAO SA - ALE JAJA !!!
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Jakis czas temu pisalem o kradziezy karty Mastercard na ktora sprawcy
    zrobili zakupy bez uzycia PIN-u na 110 000 PLN. Centrum Kart i Czekow ma
    czas na rozpatrzeni reklamacji

    A jak to jest możliwe ??? Zakosili twoje saldo dostępne czy je przekroczyli
    ???

  • 3. Data: 2002-04-18 18:19:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    <m...@p...com.pl> writes:

    > sprawcy zrobili zakupy bez uzycia PIN-u na 110 000 PLN. Centrum Kart

    > zebym splacal w ratach po 1000 PLN miesiecznie

    > splaty zadluzenia tj. 04.2003 nie moge korzystac z Eurokonta bo

    Zera sie nie zgadzaja.

    MJ

  • 4. Data: 2002-04-18 18:43:44
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czas na rozpatrzeni reklamacji
    >
    > A jak to jest możliwe ??? Zakosili twoje saldo dostępne czy je

    Przypuszczam, ze chodzilo o 11k PLN.

    M.

  • 5. Data: 2002-04-19 12:54:01
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    walczyc i jescze raz walczyc bo mowie wam dopoki wplacacie jak najwiecej
    kapusty to jestescie super a jak cos sie stanie to jestescie juz BE.
    Niestety, ale zmień bank na jakiś bez placówek możebyć inteligo(polecam
    www.marcib.republika.pl) i trzymaj karty visa przy sobie, w pko mogli cię
    więcej zrobic gdyż od używania karty są prowizje, które teraz musisz też
    zapłacić

  • 6. Data: 2002-04-20 00:31:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> writes:

    > przekroczyli
    >
    > Przypuszczam, ze chodzilo o 11k PLN.

    Moze o 110 000 zlotych - starych :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-04-21 08:39:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 18 Apr 2002 11:46:14 +0200, <m...@p...com.pl> wrote:

> [...]
    oczywiscie zrobil na moim koncie debet
    >i teraz proponuje ugode, zebym splacal w ratach po 1000 PLN miesiecznie (wczesniej

    Zakladam, ze chodzi i 11 000 PLN ?
    Taka kwota na arbitra juz sie nie lapie. Ale IMO jest wystarczajaca,
    zeby warto isc ze sprawa do sadu i poddac ocenie zgodnosc bankowych
    regulaminow z obowiazujacym prawem.
    Ale od razu mowie, ze sprawa nie bedzie latwa. Prawo jest dosc ogolne
    a bankowe regulaminy zwykle precyzyjne. Ale trzeba by najpierw
    przyjrzec sie regulaminowi tej konkretnej karty. No i odpowiedniego
    prawnika.

    Tylko czy juz zawarles umowe z bankiem na pismie? Na jakim szczeblu
    zalatwiales sprawe ? Bo w takich problemach dyskusja z pierwsza, czy
    czesto nawet druga linia (kierownicy placowki) nie ma wiekszego sensu.
    Oni tu i tak nic nie moga ponad regulacje banku.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-04-22 08:41:50
    Od: <m...@p...com.pl>

> [...]
    > czesto nawet druga linia (kierownicy placowki) nie ma wiekszego sensu.
    > Oni tu i tak nic nie moga ponad regulacje banku.

    Sorry, oczywiscie, ze chodzi o 11 000 PLN. Z Bankiem umowy na pismie jeszcze nie
    zawarlem ale na razie zbytnio nie wiem co moge zrobic. Czekam do poczatku maja
    na odpowiedz z CKC. Zobaczymy czy uznaja reklamacje. Wiem ze na Policji juz maja
    nagrania z kamer przemyslowych. Jutro ide na rozpoznanie osob robiacych zakupy
    moja karta.
    Marcin

  • 9. Data: 2002-04-22 12:34:22
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    On 22 Apr 2002 10:41:50 +0200,
    <m...@p...com.pl> <m...@p...com.pl> wrote:
    > nagrania z kamer przemyslowych. Jutro ide na rozpoznanie osob robiacych zakupy
    > moja karta.
    Znaczy - masz poznawać, że oni to nie Ty? :>

    --
    Dariusz Sznajder

  • 10. Data: 2002-04-23 07:54:51
    Od: <m...@p...com.pl>

    > Znaczy - masz poznawać, że oni to nie Ty? :>
    >
    > --
    > Dariusz Sznajder

    Dokładnie tak. W tej wlasnie chwili wrocilem z komendy. I tak naprawde to nic
    ciekawego. Pokazali mi zdjecie jakiegos łysola w adidasach dzinsach i czarnym
    flayersie robiacego zakupy moja karta. Poniewaz nie zanm kolesia to beda
    probowac porownywac ze swoimi kartotekami. Najgorsze jest to ze podpis na kwitku
    z terminala jest rzeczywiscie podobny do mojego a policja zeby porownac podisy u
    grafologa musi miec kolesia ktory robil zakupy zeby jeszcze raz sie podpisal i
    dopiero wtedy wszczynaja postepowanie. Takze na policji chyba nic z tego.
    Ciekawe czy CKC uzna reklamacje pomimo tego ze to nie ja robilem zakupy ale o
    tym dowiemy sie w nastepnym odcinku 04.05.2002 kiedy CKC zgromadzi wszystkie
    dokumenty.