  • 1. Data: 2002-04-18 08:45:48
    Temat: jak zalozyc konto w niemieckim banku?
    Od: <w...@p...onet.pl>

    witam
    jak w temacie
    mam potrzebe, ale z tego co sie orientuje, jest to chyba niemozliwe

    ktos ma moze wiecej info na ten temat?

    wdzieczny za help
    robert

  • 2. Data: 2002-04-18 16:10:26
    Temat: Re: jak zalozyc konto w niemieckim banku?
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    zdaje sie, ze musisz wystapic do nbp o zgode

  • 3. Data: 2002-04-18 20:26:21
    Od: "Krzys-iek" <krzys-iek@_________wp.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > jak w temacie
    > mam potrzebe, ale z tego co sie orientuje, jest to chyba niemozliwe

    sierpien czy pazdziernik tego roku i bedziesz mogl bez pytania nbp !!

  • 4. Data: 2002-04-18 20:59:53
    Od: "Piotr Zaniewicz" <p...@m...szn.pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > witam
    > jak w temacie
    > mam potrzebe, ale z tego co sie orientuje, jest to chyba niemozliwe

> [...]

    Juz probowalem i oto odpowiedz :
    "

    Sehr geehrter Herr Zaniewicz,

    für eine Girokontoeröffnung in unserem Hause ist es notwendig, dass
    Sie Ihren Wohnsitz in Deutschland haben.
    Außerdem ist es erforderlich, dass Sie uns eine unbefristetete
    Aufenthaltsgenehmigung, sowie eine Arbeitserlaubnis
    vorlegen.

    Für Fragen stehen wir Ihnen gerne unter d...@b...de zur
    Verfügung.

    Mit freundlichen Grüßen

    Katharina Glaser

    Direkt-Bereich
    BBBank eG
    Herrenstr. 2-10
    76133 Karlsruhe
    Fon (0721)141-480
    Fax (0721)141-14 80
    e-Mail: d...@b...de
    "

    czyli chca abys mieszkal w Deutschlandzie, albo mial karte stalego pobytu
    lub pozwolenie na prace...

    Jednym slowem chyba ot tak sobie konta nie zalozysz. Podejrzewam jednak, ze
    gdybys chcial wplacic 2mln $ to by nie bylo zadnych problemow...:))

    Pozdrawiam,

    Piotr Zaniewicz