  • 1. Data: 2002-04-18 09:49:58
    Temat: KRADZIEŻ KARTY W BANKU PEKAO SA - ALE JAJA !!!
    Od: <m...@p...com.pl>

    Jakis czas temu pisalem o kradziezy karty Mastercard na ktora sprawcy zrobili
    zakupy bez uzycia PIN-u na 110 000 PLN. Centrum Kart i Czekow ma czas na
    rozpatrzeni reklamacji do ok. 05.05.2002. Bank oczywiscie zrobil na moim koncie
    debet i teraz proponuje ugode, zebym splacal w ratach po 1000 PLN miesiecznie
    (wczesniej chcieli 2500 ale ich wysmialem). Najlepsze jest to, ze kaza mi
    zwrocic wszystkie karty wydane do Eurokonta - rowniez nowa karte Mastercard
    wydana przez CKC, zablokowana zreszta od razu przez bank - bo inaczej ich
    zastrzezenie bedzie na moj koszt. Oprocz tego do czasu splaty zadluzenia tj.
    04.2003 nie moge korzystac z Eurokonta bo kazde tam wplacone pieniadze pojda na
    poczet mojego dlugu - mimo ze w ugodzie z bankiem jest wymieniona kwota splaty
    1000 PLN. Generalnie Bank wogole nie jest zainteresowany zebym byl dalej jego
    klientem interesuje ich wylacznie splata zadluzenia. Najlepsze jest to ze jestem
    klintem Banku od 1996 roku wplacajac co miesiac dosc spore pieniadze a oprocz
    tego na poczatku tego roku bank obdarowal mnie zolta karta VIP i co oczywiscie
    wiazalo sie z przeksztalceniem mojego konta na Eurokonto VIP oraz przydzielenie
    osobistego doradcy z banku. Po kradziezy karty wszystko pryslo teraz dla banku
    jestem nikim i najlepiej jakbym splacil wszystko od razu i spadal. Mowie wam
    sperdalam z tego banku jak najdalej i nie zycze nikomu kto jest klientem Banku
    Pekao SA aby skradziono mu karte. Kaplica murowana. Z perspektywy czasu moge
    powiedziec, ze nie nalezy isc na zadne ustepstwa i najlepiej nic nie splacac
    tylko spokojnie czekac na wyjasnienia z CKC. Oczywiscie od razu po zaginieciu
    karty zglosic sprawe na policje z wnioskiem o odczyty z kamer przemyslowych w
    miejscach gdzie zlodzieje robili zkupy. Potem w razie nieuznania reklamacji
    zostaje jeszcze arbiter bankowy. Nalezy walczyc, walczyc i jescze raz walczyc bo
    mowie wam dopoki wplacacie jak najwiecej kapusty to jestescie super a jak cos
    sie stanie to jestescie juz BE.
    Marcin

  • 2. Data: 2002-04-18 16:01:25
    Temat: Re: KRADZIEŻ KARTY W BANKU PEKAO SA - ALE JAJA !!!
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zrobili
    > zakupy bez uzycia PIN-u na 110 000 PLN. Centrum Kart i Czekow ma czas na

    Arbiter nie zajmuje sie takimi duzymi kwotami. Pozostaje tylko sad.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl