  • 1. Data: 2006-05-10 11:05:54
    Temat: BPH usuwa dane z BIK po rezygnacji z KK
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com>

    Miałem kartę kredytową w BPH przez 3 lata. Zawsze było wszystko raportowane do
    BIKU (6 miesięcy temu jeszcze była historia rachunku). Dwa miesiące temu
    zrezygnowałem z karty. Wczoraj odebrałem w BIKU raport kredytowwy i już w całym
    raporcie BIK nie ma nic o karcie kredytowej z BPH.

    Czary jakies??

  • 2. Data: 2006-05-10 16:57:21
    Temat: Re: BPH usuwa dane z BIK po rezygnacji z KK
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

> [...]
    > całym
    > raporcie BIK nie ma nic o karcie kredytowej z BPH.

    Ja mam kartę od chyba 4 lat i w raporcie BIK jej nie ma.

    Czary jakies?

    Darek

  • 3. Data: 2006-05-10 22:10:48
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Darek napisał(a):
    > Ja mam kartę od chyba 4 lat i w raporcie BIK jej nie ma.

    Mojej też nie ma, jest tylko zapytanie przy okazji wydania karty.
    BPH bardzo rzadko wpisuje KK do BIKu.

    --
    Dawid

  • 4. Data: 2006-05-11 16:22:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki"

    > Mojej też nie ma, jest tylko zapytanie przy okazji wydania karty.
    > BPH bardzo rzadko wpisuje KK do BIKu.

    a jak zamknalem rok temu KK Nordea Banku to po kilku miesiacach
    przekonalem sie, ze Nordea caly czas melduje stan mojego zadluzenia na
    karcie 0 zl :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2006-05-11 20:27:38
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    >
    > a jak zamknalem rok temu KK Nordea Banku to po kilku miesiacach
    > przekonalem sie, ze Nordea caly czas melduje stan mojego zadluzenia na

    hehehe nordea mi tez raportuje nieistniejaca karte!