  • 1. Data: 2006-05-10 12:01:12
    Temat: Kredyt przez OpenFinance czy bezposrednio w mBanku?
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Witam,

    Wyczytalem w archiwum ze zalatwianie kredytu w mBanku jest czasochlonne i klopotliwe.
    Czy zalatwianie tego przez posrednika moze cokolwiek polepszyc/pogorszyc?

    Czy biorac kredyt bezposrednio mozna utargowac lepsze warunki (nizszy procent)
    niz przez posrednika?

  • 2. Data: 2006-05-10 16:23:22
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Wyczytalem w archiwum ze zalatwianie kredytu w mBanku jest czasochlonne i
    > klopotliwe.
    Czemu chcesz brać kredyt w mBanku?!Mają teraz bodaj najgorsze warunki
    kredytowe.Maksymalnie co uzyskałem po długich targach u nich to 5,65%,
    podczas gdy np. KB na starcie daje 5,03 i ubezpieczenie gratis?

  • 3. Data: 2006-05-10 19:33:10
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2006-05-10, Pawel <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Czemu chcesz brać kredyt w mBanku?!Mają teraz bodaj najgorsze warunki
    > kredytowe.Maksymalnie co uzyskałem po długich targach u nich to 5,65%,
    > podczas gdy np. KB na starcie daje 5,03 i ubezpieczenie gratis?

    Po pierwsze to kredyt pod zakup gruntu (dzialka budowlana), a nie wszystkie
    banki udzielaja takie kredyty.

    Co do banku, to akurat byl wybor doradcy z OpenFinance.
    Przy czym sugerowal on kredyt we frankach. Tak wiem, teraz zlotowka
    jest mocna i ryzyko kursowe jest znaczne. Ale... Ale rata jest nizsza
    i bedzie nizsza nawet gdy frank wzrosnie do 3.20. No i oprocentowanie
    bez negocjacji wtedy to 2.45% (w programie stac cie na dom). Nie wiem
    czy cos da sie jeszcze utargowac.

    Dodatkowo podoba mi sie idea mechanizmu bilansujacego - czyli depozyty
    na rachunku obnizaja odsetki od kredytu.

    I to bylo by na tyle jesli chodzi o wybor dlaczego mBank, ale nie
    twierdze ze to najlepszy wybor i jesli uslysze sensowne argumenty
    dlaczego nie mBank to jestem elastyczny na zmiany.

  • 4. Data: 2006-05-10 20:34:33
    Od: "Menek" <m...@o...pl>

    "Tomasz Roskal" <t...@g...pl> wrote in message
    <cut>
    > Dodatkowo podoba mi sie idea mechanizmu bilansujacego -
    czyli depozyty
    > na rachunku obnizaja odsetki od kredytu.
    <cut>

    ZTCP to mechanizm bilansujący dotyczy tylko kredytu w PLN.
    Natomiast nikt nie broni Tobie gromadzic nadwyzek na jakiejs
    lokacie, z ktorej drobne zyski beda bilansowaly odsetki
    kredytu :)

    --
    pozdrawiam
    Menek