  • 1. Data: 2009-03-21 08:48:34
    Temat: BPH > mBank przelew nie dochodzi od 3 dni
    Od: "kierowca" <k...@i...peel>

    BPH > mBank przelew nie dochodzi od 3 dni

    czy te banki sie nie lubią czy może BPH to coś w stylu BZWBK gdzie wszystko
    się recznie mieli i trwa

  • 2. Data: 2009-03-21 10:27:46
    Temat: Re: BPH > mBank przelew nie dochodzi od 3 dni
    Od: "LadyRoot" <l...@m...com>

    > BPH > mBank przelew nie dochodzi od 3 dni
    >
    > czy te banki sie nie lubią czy może BPH to coś w stylu BZWBK gdzie
    > wszystko się recznie mieli i trwa

    Mój Pekao -> Lukas idzie już miesiąc i żaden bank nie raczył odpowiedzieć na
    reklamację.

    --
    LadyRoot
    -------------------------------

  • 3. Data: 2009-03-26 22:17:54
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    kierowca pisze:
    > BPH > mBank przelew nie dochodzi od 3 dni
    >
    > czy te banki sie nie lubią czy może BPH to coś w stylu BZWBK gdzie wszystko
    > się recznie mieli i trwa

    No patrz Pan., ja wysłałem z BPH do mBanku wczoraj o 11
    a o 16 34 już mnie zawiadomili, że pieniądze doszły.
    Cuda jakieś cycuś??

  • 4. Data: 2009-03-31 10:23:22
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > No patrz Pan., ja wysłałem z BPH do mBanku wczoraj o 11
    > a o 16 34 już mnie zawiadomili, że pieniądze doszły.
    > Cuda jakieś cycuś??

    Że tobie doszedł to nie znaczy, że komuś innemu doszedł. Może warto
    postrzegać rzeczywistość szerzej niż poprzez pryzmat czubka własnego nosa.