  • 1. Data: 2009-03-20 19:12:26
    Temat: Inteligo przebija mBank ;-)
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ra
    chunek_oszczednosciowy.htm

  • 2. Data: 2009-03-20 19:30:41
    Temat: Re: Inteligo przebija mBank ;-)
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    nobody pisze:
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ra
    chunek_oszczednosciowy.htm

    A ile kosztuje prowadzenie konta do tego rachunku z mozliwoscia
    prowadzenia przez internet?

    --
    www.ogloszenia.tarnow.pl

  • 3. Data: 2009-03-20 19:45:39
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    nobody wrote:
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ra
    chunek_oszczednosciowy.htm

    ...ale nadal brakuje mu nieco do liderów rynku. TB daje ponad 6%.
    Ta oferta to JEST osiągnięcie, w porównaniu do rewelacyjnych "lokat" na
    około 2.5% jakie były do niedawna (nadal są?).

    P.

  • 4. Data: 2009-03-20 19:45:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości
    chunek_oszczednosciowy.htm

    > A ile kosztuje prowadzenie konta do tego rachunku z mozliwoscia
    > prowadzenia przez internet?

    inteligo jest tylko internetowy, 0zł
    ale przelewy 1zł - porażka!

  • 5. Data: 2009-03-20 20:12:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "nobody" <n...@n...nospam.pl> wrote in message
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ra
    chunek_oszczednosciowy.htm

    Takie oferty sa chyba tylko dla ludzi nie znajacych matematyki.

    a.. oprocentowanie aż do 5,50%,
    a.. możliwość dokonywania dopłat w dowolnej wysokości i dowolnym czasie,
    a.. swobodne korzystanie ze zgromadzonych środków bez ryzyka utraty odsetek,

    a.. pierwszej wypłaty w danym okresie miesięcznym (liczonym od daty otwarcia
    rachunku głównego) możesz dokonać bez żadnych prowizji, za każdą następną
    pobierana jest opłata w wysokości 0,4% min. 9,99 zł

    5% / 12 = 0,4167%

    Bez utraty odsetek ;). Wieksza funkcjonalnosc maja lokaty. Moge probowac
    podzielic tak zeby nie placic belki, moge je sobie tak zaplanowac zeby miec
    mozliwosc wyplaty czesci srodkow i utraty odsetek kilka razy w miesiacu,
    utrata odsetek moze byc tansza od drugiej wyplaty w miesiacu :).

    MK

  • 6. Data: 2009-03-20 20:49:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 20 Mar 2009 20:12:26 +0100
    "nobody" <n...@n...nospam.pl> wrote:

    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ra
    chunek_oszczednosciowy.htm

    No jak na ich możliwości to można powiedzieć, że apokalipsa. Porównując
    to do aktualnych ofert banków na rynku, to KO z jedną wypłatą w m-c za
    darmo, to były nowością jakieś kilka lat temu.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-03-21 10:18:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > No jak na ich możliwości to można powiedzieć, że apokalipsa. Porównując
    > to do aktualnych ofert banków na rynku, to KO z jedną wypłatą w m-c za
    > darmo, to były nowością jakieś kilka lat temu.

    Czego oczekujesz po odnodze PKO BP ? Przecież oni tłumaczą podniesienie
    opłat za wszystko dostosowaniem cen do tego co jest na rynku, a to, że
    na rynku większość cen zrównała się do 0 PLN lub do jakichś opłat
    groszowych to jakoś gdzieś umknęło.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-03-21 14:01:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Lokaty 3-miesięcznej na stały 7%, która była dopiero co?
    Martwicie się szerokością oferty?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-03-21 14:23:45
    Od: Gadacz <g...@1...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

    > inteligo jest tylko internetowy, 0zł

    przy saldzie miesieczntm 100zl

    > ale przelewy 1zł - porażka!

    + 4.99 serwis sms o ile ktos potrzebuje
    + 2-3zł za karte

    --
    pozdrawiam

    Gadacz
    (at)1gb.pl

  • 10. Data: 2009-03-21 14:40:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Gadacz" <g...@1...pl> napisał w wiadomości

    > przy saldzie miesieczntm 100zl

    to fakt już zdążyłem zapomnieć o tym, przyzwyczaiłem się ;p

    > + 4.99 serwis sms o ile ktos potrzebuje
    > + 2-3zł za karte

    karty nie używam, przelewy kodami jednorazowymi