    From: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH - czego brakuje?
    Date: Sun, 18 Jul 2004 17:25:44 +0000 (UTC)

    Witam wszystkich.
    Mam do napisania prace o banku BPH, a konkretnie o uslugach jakie oferuje,
    ale tez o tym czego nie oferuje. Poniewaz trudno mi sie zaznajomic
    szczegolowo z produktami wszystkich bankow i rozwiazaniami tam stosowanymi
    (zeby moc porownac z oferta BPH), kieruje moje pytanie do grupy.

    Czego brakuje wam w banku BPH? Z jakiej uslugi korzystacie w innym banku,
    bo bepeh jej nie oferuje? Co was najbardziej wkurza w procedurach tego
    banku. Co chieli byscie zmienic? Co odstrasza was przed zalozeiem konta w
    tym banku?

    Poczytalem sobie troszke grupe, ale duzo sie niestety nie dowiedzialem.
    Czasem sie zdarzaja awarie systemu obslugi konta przez internet. Przydala
    by sie mozliwosc doladowania konta TakTak. Ktos sie skarzyl, ze
    powiadomienia o zmianach salda nie przychodza smsem itp.

    Macie jakies inne sugestie?

    W archiwum grupy tez troszke grzebalem, ale zalezalo by mi na biezacych
    informacjach.

    Pawel Michalak