  • 21. Data: 2011-12-08 19:57:20
    Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-12-08 11:33, Anna Kozłowska pisze:
    > W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
    > uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR.

    Przykro mi, ale ktoś Panią wprowadził w błąd.
    KAŻDY mój przelew na rachunek powiązany w Eurobanku zostaje odrzucony.
    Czy jest ktoś na grupie, komu został zaksięgowany przelew w Eurobanku?

    > Do 9 grudnia wprowadzona
    > zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
    > pojedyncze przypadki.

    Jak rozumiem, ktoś Pani tak powiedział.
    Mam zamiar sprawdzić jego/jej twierdzenia, bo jutro kolejny przelew.
    Ciekaw jestem kto będzie beneficjentem.

    > Wcześniejsze, incydentalne kłopoty z szybkością działania systemu miały
    > związek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wyżej
    > aktualizacji systemu, jego wydajność zostanie zwiększona dodatkowo. Pozostaje
    > nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
    > nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
    > Klientów każdego dnia.

    Mam nadzieję że zostanie włączony dopalacz na zmianę rachunku
    powiązanego. Codziennie zlecam przelew z nowego rachunku ale
    BGŻ Optima nie jest w stanie zauważyć że takowy następuje.

    > W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który znajdzie Pan
    > tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

    Mam nadal nadzieję na odpowiedź mój email z poniedziałku.

    > Pozdrawiam

    Ja również.
    I życzę szczęścia.
    Bo trafiła się Pani niewdzięczna praca.

  • 22. Data: 2011-12-08 20:05:17
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-12-08 20:57, Bogdan B. pisze:

    > Przykro mi, ale ktoś Panią wprowadził w błąd.

    A może nie, bo...

    > KAŻDY mój przelew na rachunek powiązany w Eurobanku zostaje odrzucony.

    ... Pani Anna mogła mieć na myśli, że klienci mający rachunki powiązane
    w Eurobanku to "pojedyncze przypadki" :-)

    Zamierzam sprawdzić w poniedziałek :-)

    --
    notveryoldman