  • 1. Data: 2011-12-06 11:31:35
    Temat: BGŻOptima coś optymistycznego
    Od: <a...@N...gazeta.pl>

    25 XI (piątek) - założenie konta w godzinach późno-wieczornych

    28 XI (pon.) - zaksięgowanie przez BGŻ Optimę przelewu 1 zł inicjującego

    5 XII - przyszedł pocztą DIGIpass i PIN do niego - jednocześnie (ale nie w
    jednej przesyłce of course - to pewnie kwestia uroków tutejszej tj. stołecznej
    poczty). Coż, może trochę mniej bezpiecznie, ale na szczęście nic nie było
    naruszone. Na szczęście dość sprawnie poszło.

    6 XII (dziś) - przelew z Polbanku wyszedł pierwszą sesją. Na Optimie pojawił
    się po 12:00, a więc tak, jak trzeba. Lokatę jednodniową założyłem z tych
    środków bardzo sprawnie, za pierwszym razem, choć przyznam, że miałem drobną
    wątpliwość dot. obsługi Digipassa: zgodnie z instrukcją, po wklepaniu PINa,
    wcisnąłem 1 i kod podany przez system optimy, na co w DIGIpassie pojawiła się
    2 i oczekiwanie (przez DIGIpassa) na wpisanie czegoś jeszcze... Nie pamiętam,
    jak z tego wybrnąłem, grunt, że lokata się założyła.

    Jutro planuję powtórkę.

    Czy przetestowaliście już, jak działają lokaty codzienne, ale bez dopisywania
    odsetek do kwoty lokaty? Odsetki lądują na koncie oszczędnościowym? (Czy może
    są odsyłane na konto, z którego poszedł przelew inicjujący?)

  • 2. Data: 2011-12-06 12:12:54
    Temat: Re: BGŻOptima coś optymistycznego
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pamiętam,
    > jak z tego wybrnąłem, grunt, że lokata się założyła.

    A mi się nawet główna strona nie chce otworzyć.
    P.G.

  • 3. Data: 2011-12-06 12:41:53
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Piotrze!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 13:12:54, napisałeś na temat: "BGŻOptima coś
    optymistycznego"
    Piotr Gałka p...@C...pl, news:4ede06d9$1@news.home.net.pl

    > A mi się nawet główna strona nie chce otworzyć.

    Dziś z rana miałem identycznie :(

    --
    Hej!
    TZ

    - Mieszko I ożenił się z radziecką królową. -

  • 4. Data: 2011-12-06 12:59:00
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 grudnia 2011, 13:41:53 UTC+1 użytkownik TZ napisał:
    > [...]
    > Dzi� z rana mia�em identycznie :(

    Ja tak miałam wczoraj, koło 17-tej. Ekran prawie był czerwony.
    Tak wolno przewracały się strony :( Myślałam, że wyjdę z się...
    Za to dzisiaj spokojnie. Po 12-tej, gdy przyszły przelewy, założyłam
    sprawnie nowe lokaty.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 5. Data: 2011-12-06 13:37:36
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
    > Cześć Piotrze!
    >
    > We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 13:12:54, napisałeś na temat: "BGŻOptima
> [...]

    Potwierdzam - lokata sie zalozyla.... (wlasnie)
    - tyle ze o 1 dzien za pozno :]

  • 6. Data: 2011-12-06 14:08:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 11:31:35 +0000, assembea napisał(a):

> [...]
    > dopisywania odsetek do kwoty lokaty? Odsetki lądują na koncie
    > oszczędnościowym? (Czy może są odsyłane na konto, z którego poszedł

    Na oszczędnościowym. Nie sprawdzałem na którym jeśli mamy kilka - czy na
    tym z którego była zakładana czy na głównym

  • 7. Data: 2011-12-06 14:27:54
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 grudnia 2011, 12:31:35 UTC+1 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > 25 XI (pi�tek) - za�o�enie konta w godzinach p�no-wieczornych
    > (...)

    A ja chyba kocham ten bank ;)
    No bo do twarzy mi "Maksymalny limit na transakcję: 1 000 000,00". Nieprawdaż?

    > Czy przetestowali�cie ju�, jak dzia�aj� lokaty codzienne, ale bez
    dopisywania
    > odsetek do kwoty lokaty? Odsetki l�duj� na koncie oszcz�dno�ciowym? (Czy
    mo�e
    > s� odsy�ane na konto, z kt�rego poszed� przelew inicjuj�cy?)

    Hmmm... Jeśli możesz, a pytanie nie jest zbyt osobiste, to wyjaśnij,
    proszę, jakie warunki muszą zachodzić, by % z kapitału nie zwiększały tego kapitału,
    tylko były oprocentowane niższym %?
    Bo przecież logiczne jest, że przy niezaznaczonej opcji "kapitalizacja odsetek" owe
    odsetki zostają na koncie głównym i podlegają niższemu oprocentowaniu.

  • 8. Data: 2011-12-06 14:38:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 06:27:54 -0800, JaMyszka napisał(a):

> [...]
    > jest, że przy niezaznaczonej opcji "kapitalizacja odsetek" owe odsetki
    > zostają na koncie głównym i podlegają niższemu oprocentowaniu.

    Dla miłośników optymalizacji odsetkowej logiczne jest także, że gdy
    włączymy kapitalizację, to trzeba nie mniej niż 23 dni aby nawet z
    odsetek po 2,48 nazbierała się kwota większa od 56,32 przy której odsetki
    wzrosną o 1 grosz. Przez te 23 dni te dodatkowe skapitalizowane odsetki
    nie będą wcale oprocentowane.

  • 9. Data: 2011-12-06 14:41:33
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 grudnia 2011, 15:38:09 UTC+1 użytkownik jureq napisał:
> [...]
    > odsetek po 2,48 nazbierała się kwota większa od 56,32 przy której odsetki
    > wzrosną o 1 grosz. Przez te 23 dni te dodatkowe skapitalizowane odsetki

    A widzisz... :)
    Zupełnie zapomniałam o tek granicznej kwocie 1043,- ;p
    Hmm... No, mądre to jest :)
    Thx :)

  • 10. Data: 2011-12-06 15:34:33
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]
    > odsetek po 2,48 nazbierała się kwota większa od 56,32 przy której odsetki
    > wzrosną o 1 grosz. Przez te 23 dni te dodatkowe skapitalizowane odsetki

    Ale jeśli trafią na konto oszczędnościowe to jakoś tam będą oprocentowane i
    zebrane z 8 lokat szybciej dadzą kwotę, która dopisana do jednej z nich da
    kolejny grosz/dobę.
    P.G.