  • 1. Data: 2011-12-06 17:32:26
    Temat: "Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    Wszystkim udało się "uruchomić" digipass od BGŻ Optima bez problemów?
    Bo u mnie kicha :[
    Po dłuuugim czasie oczekiwania dostałem w końcu digipass, a po kolejnym
    dłuuugim czasie - PIN.
    Zgodnie z instrukcją uruchomiłem, wprowadziłem PIN, podałem dwukrotnie nowy,
    wyświetliło się APPLI i.... ciągle się świeci :[
    Choć teraz zamiast APPLI jest coś w stylu AP*LI, gdzie * to dwie poziome
    kreseczki od drugiego P.

    Dodzwonić się do banku raczej nie jest rzeczą możliwą :/ stąd też zapytam
    tutaj:
    da się jakoś to ustrojstwo wyłączyć/zresetować?

  • 2. Data: 2011-12-06 18:17:02
    Temat: Re: "Zwiecha" Digipassa z BGŻ Optima
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 grudnia 2011, 18:32:26 UTC+1 użytkownik Robert napisał:
    > Wszystkim uda�o si� "uruchomi�" digipass od BG� Optima bez problem�w?
    > (...)
    > da si� jako� to ustrojstwo wy��czy�/zresetowa�?

    Da się;) Ja też miałam parę podejść;p
    A teraz pytanie za 5 punktów - jesteś na etapie nadawania swojego PIN, czy już chcesz
    go autoryzować na stronie?
    Bo jeśli Twój PIN, to musisz wcisnąć 1 (tak pamiętam). Gdy na ekranie masz APPLI. A
    potem wbić swoją kombinację 5 cyfr. Natomiast, gdy to robisz przez www, to musisz
    wybrać 2 (też przy APPLI). Ten kod, który Ci się ukaże, wbić we wskazane miejsce na
    stronie.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 3. Data: 2011-12-06 19:19:47
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "JaMyszka" napisał:
    > Da się;) Ja też miałam parę podejść;p

    No pewnie taak... Ale z cierpliwością to u mnie lekko na bakier :/

> [...]
    > APPLI). Ten kod, który Ci się ukaże, wbić we wskazane miejsce na stronie.

    Byłem/jestem na etapie nadawania własnego PINu. Ale teraz nie jestem w
    stanie zrobić NICZEGO, to digipass się po prostu zawiesił. Wyświetla cały
    czas zniekształcony napis APPLI i nie reaguje na nic.

  • 4. Data: 2011-12-06 19:38:26
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    > Byłem/jestem na etapie nadawania własnego PINu. Ale teraz nie jestem w
    > stanie zrobić NICZEGO, to digipass się po prostu zawiesił. Wyświetla cały
    > czas zniekształcony napis APPLI i nie reaguje na nic.

    odkręć 4 śrubki i wyciągnij bateryjkę może się uda :)

  • 5. Data: 2011-12-06 19:39:27
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-12-06 20:19, Robert pisze:

    > digipass się po prostu zawiesił. Wyświetla
    > cały czas zniekształcony napis APPLI i nie reaguje na nic.

    Ja to bym odkręcił te cztery śrubeczki i poszukał baterii. A potem bym
    ją wyjął i włożył (jeśli by oczywiście tam była). Potem bym digipassa
    skręcił. Gdyby ożył, to ok. A gdyby nadal był zdechły, to procedura
    wymiany...

    --
    notveryoldman

  • 6. Data: 2011-12-06 19:50:20
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "Damian News" napisał:
    > odkręć 4 śrubki i wyciągnij bateryjkę może się uda :)

    Myślałem o tych śrubkach...
    Ale nie wiem, czy pod naklejką nie ma piątej. I nie wiem, czy jak zobaczą
    odkręcanie, to zaraz nie wymyślą jakiejś "kary" ;-)

  • 7. Data: 2011-12-06 19:58:14
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "Robert" napisał:
    > Myślałem o tych śrubkach...
    > Ale nie wiem, czy pod naklejką nie ma piątej.

    Sprawdziłem: chyba jest. Po odkręceniu czterech nie da się zdjąć pokrywy. A
    tej naklejki wolę nie rozwalać.

  • 8. Data: 2011-12-06 22:16:16
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdziłem: chyba jest. Po odkręceniu czterech nie da się zdjąć pokrywy.
    > A tej naklejki wolę nie rozwalać.
    OK Ale już wiemy że jest co najmniej 5 śrubek.
    Ktoś odwazny na rokręcenie do końca Digipasa ? :)

  • 9. Data: 2011-12-07 10:40:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 06 Dec 2011 20:39:27 +0100, notveryoldman
    <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    >ją wyjął i włożył (jeśli by oczywiście tam była). Potem bym digipassa
    >skręcił. Gdyby ożył, to ok. A gdyby nadal był zdechły, to procedura

    O ile pamiętam, to otwarcie tokena go skutecznie i trwale unieruchomi.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2011-12-07 15:28:58
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    > O ile pamiętam, to otwarcie tokena go skutecznie i trwale unieruchomi.

    Czyli wymiana...
    I - jak rozumiem - na mój koszt? (w sensie kosztów wysyłki?)
    Kilka takich problemów ze "sprzętem" i odsetki z lokat diabli wezmą ;)