  • 1. Data: 2011-12-06 10:23:26
    Temat: BGŻOptima 8 lokat
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam

    Na stronie sobie znalazłem info:

    Maks. kwota jednej lokaty to 13 500 zł. W ramach jednego Konta BGŻOptima
    możesz otworzyć maks. 8 takich lokat, na łączną kwotę 108 000 zł.

    I teraz pytanie do was zanim będę wisiał na telefonie.

    Czy te 8 lokat oznacza że mogę tylko otworzyć 8 i nic więcej w całym okresie
    używania konta czy może być 8 jednocześnie otwartych.
    Np. otworzę 7 a potem je zamknę to mogę otworzyć jeszcze tylko 1 czy znowu 8
    ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2011-12-06 10:59:35
    Temat: Re: BGŻOptima 8 lokat
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Damianie!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 11:23:26, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
    lokat"
    Damian Niusy a...@w...pl, news:4edded26$0$5807$65785112@news.neostrada.pl

    > Czy te 8 lokat oznacza że mogę tylko otworzyć 8 i nic więcej w całym okresie
    > używania konta czy może być 8 jednocześnie otwartych.

    8 lokat aktywnych jednocześnie.

    --
    Hej!
    TZ

    - Jurek miał śliczną detonację głosu. -

  • 3. Data: 2011-12-06 11:00:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Damian Niusy" <a...@w...pl> writes:

> [...]
    > okresie używania konta czy może być 8 jednocześnie otwartych.
    > Np. otworzę 7 a potem je zamknę to mogę otworzyć jeszcze tylko 1 czy

    No właśnie na stronie są 2 sprzeczne informacje:
    http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/defaul
    t.aspx
    (po rozwinięciu)

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    W ramach jednego Konta BGŻOptima możesz otworzyć maks. 8 takich lokat,
    na łączną kwotę 108 000 zł.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    To by sugerowało, że ważne jest zdarzenie otwarcia lokaty, więc 8 w
    ciągu całego życia.

    ale dalej jest:

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Klient może posiadać jednocześnie do 8 (ośmiu) lokat terminowych
    otwieranych na okres jednego dnia z początkową kwotą kapitału nie
    większą niż 13 500 zł każda. Jeżeli klient wybierze opcję odnawiania
    lokaty z kapitalizacją odsetek, kapitał odnawianej lokaty będzie każdego
    dnia wyższy.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    To by sugerowało nie więcej niż 8 jednocześnie.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 4. Data: 2011-12-06 11:03:02
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam

    > 8 lokat aktywnych jednocześnie.

    Dzięki za info. To mogę spokojnie zakładać i zrywać :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-12-06 11:09:48
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-12-06 11:59, TZ pisze:

    > 8 lokat aktywnych jednocześnie.

    Pytałeś ich czy testowałeś?

    pzdr

  • 6. Data: 2011-12-06 11:22:25
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Zygo!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 12:09:48, napisałaś na temat: "BGŻOptima 8
    lokat"
    Zyga z...@w...pl, news:4eddf7fb$0$5818$65785112@news.neostrada.pl

    > Pytałeś ich czy testowałeś?

    Nie pytałem i nie testowałem. (w sumie będę miał 3 lokaty, obecnie dwie)
    A, że 8 jednocześnie max. wynika to z opisu i logiki, bo mogło by dojść do absurdu...

    Mając 8 lokat i po ich zamknięciu nie można było by już otworzyć choćby jednej
    nowej.

    --
    Hej!
    TZ

    - Hejnał z Wieży Mariackiej jest urywany, bo Tatar strzelił mu w grdykę. -

  • 7. Data: 2011-12-06 13:08:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
    > Cześć Damianie!
    >
    > We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 11:23:26, napisałeś na temat:
> [...]

    a ten limit nie tyczy się tylko jednodniowych?

    erator/

  • 8. Data: 2011-12-06 13:30:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 12:22:25 +0100, TZ napisał(a):

    > Nie pytałem i nie testowałem. (w sumie będę miał 3 lokaty, obecnie dwie)
    > A, że 8 jednocześnie max. wynika to z opisu i logiki, bo mogło by dojść
    > do absurdu...

    Skoro nie pytałeś i nie testowałeś to czemu twierdzisz, że jest tak jak
    Ci się wydaje?
    W GO/OF była np lokata na start czy tam powitalna na 10%, którą można
    było założyć tylko raz.

    > Mając 8 lokat i po ich zamknięciu nie można było by już otworzyć choćby
    > jednej nowej.

    I czemu to niby miałby być absurd?

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-12-06 13:39:41
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a ten limit nie tyczy się tylko jednodniowych?

    Z tego co pamietam to tak
    i na max kwote 108kzl

  • 10. Data: 2011-12-06 13:42:24
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Zlotowinfo!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 14:08:25, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
    lokat"
    zlotowinfo u...@g...pl, news:jbl43t$bo2$1@inews.gazeta.pl

    > a ten limit nie tyczy się tylko jednodniowych?

    Nie wiem. Nie interesowałem się tym.

    --
    Hej!
    TZ

    - Chłopi w Polsce za czasów caratu odczuwali wycisk z dwóch stron. -