  • 11. Data: 2011-12-07 19:40:04
    Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A jaki to ma zwiazek w tym co ja wpisane w polu nazwa odbiorcy?

    Błagam, nie dobijaj mnie. Nadawca=Odbiorca.
    A skąd Meritum ma dane nadawcy? Czyżby nie z Optimy? Miałem Ci podać
    kompletne dane abyś uwierzył? Jak niewierny Tomasz?

  • 12. Data: 2011-12-07 19:46:30
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 7 Gru, 20:40, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > B agam, nie dobijaj mnie. Nadawca=Odbiorca.
    > A sk d Meritum ma dane nadawcy? Czy by nie z Optimy? Mia em Ci poda
    > kompletne dane aby uwierzy ? Jak niewierny Tomasz?

    Nie intresuje mnie to. Wyjasnij dlaczego kwestionujesz, ze u kogos
    innego sa inne dane... Sadzisz, ze Bre samo sobie wpisalo "Rachunek
    powiazany"?

    MK

  • 13. Data: 2011-12-07 20:30:48
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-12-07 19:29, mx pisze:

    > Czemu bzdury powtarzasz? W przelewach z Optimy mamy poprawne dane. Imię,
    > nazwisko, adres. Fragment "Rachunek powiązany" nie występuje!
    > Optima ma całą litanię głupot, niedoróbek i bugów, ale nie taki.
    > Sprawdzane na przelewach do Meritum, który też sprawdza dane nadawcy.

    Skoroś taki mądry, to powiedz mi dlaczego ja i inni którzy mają rachunek
    powiązany w Eurobanku nie możemy się dobrać do własnych pieniędzy?

    Dzwoniłem na infolinię Eurobanku z pytaniem dlaczego nastąpił zwrot
    przelewu. Dzisiaj oddzwonili. Odpowiedź: jako beneficjent figuruje
    niejaki Rachunek Powiązany.

    Nie wierzysz? Zmień konto powiązane na Eurobank.

  • 14. Data: 2011-12-07 20:44:24
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > Zauważ, że banki mają zazwyczaj zapisy w swoich umowach/regulaminach, że
    > postarają się wykonać przelew bez zbędnej zwłoki albo coś w ten deseń.

    Ale mają jest prawo bankowe, a o ile pamiętam, to ono nakłada
    maksymalnie 2 (3?) dni robocze limitu na wykonanie przelewu. Zatem jeśli
    BGŻ przyjął zlecenie przelewu 5.12, to w zasadzie od jutra można żądać
    odsetek ustawowych za przetrzymywanie kasy... :-)

    > W Eurobanku jest tak, że jak źle wypełnisz dane do przelewu (imię,
    > nazwisko i nie pamiętam czy coś jeszcze - poszukaj w archiwum grupy) to
    > nie przyjmą takiego przelewu i odbiją. Tak mają i są chyba aktualnie
    > jedynym bankiem w PL, który takie praktyki uprawia.

    I tym samym są w zasadzie jedynym, który działa zgodnie z prawem (i nie
    dyskutujmy tu, czy jest to prawo dobre, czy złe...).

    --
    MiCHA

  • 15. Data: 2011-12-07 20:49:20
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >niejaki Rachunek Powiązany.

    >Nie wierzysz? Zmień konto powiązane na Eurobank.

    To niemożliwe, z takim dziadostwem jak Eurobank, nie było mi po drodze.
    Konta mam w kilku innych bankach, tam nie.
    To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir, Optima
    wysyła poprawne dane, a do Waszego nie. A może system w EB nie potrafi ich
    odczytać?
    To już bardziej ufam Optimie niż EB.

  • 16. Data: 2011-12-07 22:00:17
    Temat: Re: BGZOptima - Eurobank
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Nie intresuje mnie to. Wyjasnij dlaczego kwestionujesz, ze u kogos
    > innego sa inne dane... Sadzisz, ze Bre samo sobie wpisalo "Rachunek
    > powiazany"?

    W BGZ rowniez na wyciagu odbiorca jest "Rachunek powiazany"
    tyle ze nie odrzucaja przelewow ski-corki :D

    Widac ladnie strone obciazona (Optima i wlasciciel konta )
    oraz duplikat polecenia ktore przyszlo na dobro - "Rachunku powiazanego" ;P

    Pozdrowka

  • 17. Data: 2011-12-08 08:52:48
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 07-12-2011 21:49, mx rzecze:

    > To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir,
    > Optima wysyła poprawne dane, a do Waszego nie. A może system w EB nie
    > potrafi ich odczytać?

    Optima wszędzie tak wysyła, tyle, że nie każdemu to przeszkadza
    (przyjąć). Dowód rzeczowy:

    http://www.voila.pl/409/kh62k/index.php?get=1&f=1

    > To już bardziej ufam Optimie niż EB.

    Kontrola najwyższą formą zaufania.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 18. Data: 2011-12-08 10:33:44
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>

    notveryoldman <n...@g...pl> napisał(a):

    > 5.12 przelew kasy z BGĹťOptima do Eurobanku. ZwrĂłcony. Zlecony ponowny
    > przelew kasy na 6.12. Zwrotu dziĹ&#65533; nie ma. Do Eurobanku dziĹ&#65533; nie
    doszedĹ&#65533;.
    > Pytania:
    >
    > - gdzie jest moja kasa? W BGĹťOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze?
    >
    > - czy jutro kasa siÄ&#65533; znajdzie?
    >
    > - a jeĹ&#65533;li siÄ&#65533; znajdzie, to w BGĹťOptima czy w Eurobanku?
    >
    > Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy siÄ&#65533; kasa
    > znajdzie (na co liczÄ&#65533;), podam prawidĹ&#65533;owÄ&#65533; odpowiedĹş na
> [...]

    Witam serdecznie,

    W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
    uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR. Do 9 grudnia wprowadzona
    zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
    pojedyncze przypadki.

    Wcześniejsze, incydentalne kłopoty z szybkością działania systemu miały
    związek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wyżej
    aktualizacji systemu, jego wydajność zostanie zwiększona dodatkowo. Pozostaje
    nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
    nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
    Klientów każdego dnia.

    W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który znajdzie Pan
    tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska,
    Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 19. Data: 2011-12-08 11:32:13
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Optima ma całą litanię głupot, niedoróbek i bugów, ale nie taki.
    > Sprawdzane na przelewach do Meritum, który też sprawdza dane nadawcy.

    Dla weryfikacji zleciłem wczoraj przelew 1zł z Optimy do mBanku i własnie
    przyszedł z takimi parametrami:

    Nazwa/imię i nazwisko odbiorcy Rachunek Powiązany
    Adres odbiorcy (ulica) [PUSTE]
    Kod pocztowy, miejscowość odbiorcy [PUSTE]

    Dane nadawcy poprawne, choć nie trafiły w odpowiednie pola.

  • 20. Data: 2011-12-08 19:47:53
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-12-07 21:49, mx pisze:

    > To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir,
    > Optima wysyła poprawne dane, a do Waszego nie. A może system w EB nie
    > potrafi ich odczytać?

    Napisałem dlaczego. Potrafisz odczytać?