  • 21. Data: 2009-03-22 12:23:58
    Temat: Re: BGŻ - KK
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Mar, 04:49, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Albo wyjechał w terminie płatności podatkowych...

    He he... Dlatego kiedy widze ze ktos narzeka na jakosc obslugi w
    bankach w Polsce, zawsze sobie mysle: "Pojedz do Francji. Docenisz co
    masz." :)

    Zeby dolozyc: mniej wiecej pol roku po ostatecznym i finalnym
    zamknieciu konta, Credit Agricole wystosowal do mnie list, w ktorym
    prosza mnie o (1) kopie paszportu, (2) kopie info o wyplacie zarobkow,
    (3) numer identyfikacyjny podatkowy.

    Bo nie maja. A bardzo by chcieli miec. :)

  • 22. Data: 2009-03-22 13:29:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 05:23:58 -0700, bradley.st napisał(a):

> [...]
    > (1) kopie paszportu, (2) kopie info o wyplacie zarobkow, (3) numer
    > identyfikacyjny podatkowy.
    >
    > Bo nie maja. A bardzo by chcieli miec. :)

    Może chcieli Ciebie po prostu wpisać, koszulkę z nr Twojego konta, do
    galerii sławy ;)

    Xenocide

  • 23. Data: 2009-03-22 13:35:43
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Mar, 09:29, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Może chcieli Ciebie po prostu wpisać, koszulkę z nr Twojego konta, do
    > galerii sławy ;)

    Albo do galerii "tych klientow nie obslugujemy"? ;)

    Po przeczytaniu listu zastanawilem sie tylko przez moment co stalo sie
    z kopia mojego paszportu, ktora sobie zrobili przy otwieraniu konta...