  • 11. Data: 2009-03-21 20:11:48
    Temat: Re: BGŻ - KK
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Mar, 15:46, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Ostatnio np. w oddziale
    > Aquariusowego doradcy "nie ma cały dzień i jutro też nie będzie", więc w
    > zasadzie po co mi takie coś ?

    Co to znaczy? Ze Ty nie chcesz byc obslugiwany przez innych
    pracownikow, czy ze nie mozesz nic zrobic w banku, bo nie ma "Twojego"
    doradcy?

  • 12. Data: 2009-03-21 20:19:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
    > Co to znaczy? Ze Ty nie chcesz byc obslugiwany przez innych
    > pracownikow, czy ze nie mozesz nic zrobic w banku, bo nie ma "Twojego"
    > doradcy?

    Oznacza to tyle, że trzeba stać w kolejce właśnie do "zwykłego" doradcy,
    który :
    1. Może mniej,
    2. Teoretycznie jest mniej doświadczony i wyedukowany (w praktyce
    okazuje się, że to bzdura).

    Aquarius to co do zasady miałoby być takie lepsze konto, w praktyce
    okazuje się jednak, że nie jest.
    Przede wszystkim doradcy w Warszawie albo są pozbawienie wszelkich
    kompetencji albo ich "nie ma w oddziale".

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-03-21 20:21:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Wałbrzyska 44, całe lata miałem tam konto, kiedy urzędował tam PBK.
    > Tam też w 1995 roku dostałem pierwszy limit w rachunku, 5000, oraz
    > pierwsze karty: bankomatową i charge PBK Hermes. Darzę to miejsce jak
    > i PBK dużym sentymentem...

    To przynajmniej wiem, który omijać :)

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-03-21 20:26:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Aquarius to co do zasady miałoby być takie lepsze konto, w praktyce
    > okazuje się jednak, że nie jest.
    > Przede wszystkim doradcy w Warszawie albo są pozbawienie wszelkich
    > kompetencji albo ich "nie ma w oddziale".

    AQ to zwykły pic, a nie jakaś tam bankowość dla wybranych (może na
    początku tak miało być/było), generalnie mam konto AQ, ale dlatego, że
    taryfa mi pasowała, ten cały klub, doradca itp...nie mają dla mnie
    żadnego znaczenia, bo nie generują żadnej wartości dodanej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2009-03-21 20:31:44
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Mar, 16:19, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > który :
    > 1. Może mniej,
    > 2. Teoretycznie jest mniej doświadczony i wyedukowany (w praktyce

    Aha. Jesli moze Cie to w jakikolwiek sposob pocieszyc ;) - nie sa to
    jeszcze standardy, ktore poznalem we Francji.

    Przez prawie rok mialem watpliwa przyjemnosc korzystania z uslug
    Credit Agricole. Jesli Monsieur B. byl akurat na wakacjach (a bywal
    czesto) to NIKT inny ale to NIKT nie mogl dotknac mojego konta.
    Chyba chodzilo o "budowanie wiezi z klientem"...? :)

  • 16. Data: 2009-03-21 23:15:43
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    On 21 Mar, 21:00, Mithos <f...@a...pl> wrote:

[...]

    Sorki, ze sie wtracam, ale Hermes to byl debetowy (akceptowany w sklepach
    opatrzonych logo "PBK Styl" - bodaj PolCard to rozliczal), chargeowy to byl
    PBK Univers - taki czarny :MC z orlem.
    To byly czasy...
    Hermesa chyba przestali wydawac, jak karta bankomatowa zaczela miec logo
    Maestro (wczesniej przez bodaj 2 lata byl to Cirrus).

    Pozdrawiam, sentymentalny Beniowa

    PS. Znamienne sa losy oddzialu przy ul. Nowolipki 2 w Warszawie. Najpierw
    GBG przejety przez PBK, potem PBK, potem BPH, a obecnie Pekao SA. Ciekawe co
    bedzie dalej ?

  • 17. Data: 2009-03-21 23:40:16
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 00:15, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

    > Sorki, ze sie wtracam, ale Hermes to byl debetowy (akceptowany w sklepach
    > opatrzonych logo "PBK Styl" - bodaj PolCard to rozliczal), chargeowy to byl
    > PBK Univers - taki czarny :MC z orlem.

    Masz rację. Universa nie chciałem, bo były prowizję za transakcje
    bezgotówkowe.

  • 18. Data: 2009-03-22 08:06:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 21 Mar 2009 13:31:44 -0700 (PDT)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > czesto) to NIKT inny ale to NIKT nie mogl dotknac mojego konta.
    > Chyba chodzilo o "budowanie wiezi z klientem"...? :)

    Ciekawe co by się stało jakby Monsieur już z wakacji nie wrócił ;)

    Xenocide

  • 19. Data: 2009-03-22 08:49:38
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 09:06, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ciekawe co by się stało jakby Monsieur już z wakacji nie wrócił ;)

    Albo wyjechał w terminie płatności podatkowych...

  • 20. Data: 2009-03-22 09:01:37
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jak Nowolipki to trafią do żyda tak czy siak...
    ;-)
    JaC

    -----