  • 11. Data: 2010-02-10 12:10:11
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bradley.st pisze:

    > Chyba sie nie zrozumielismy. Nie musisz sie niczego "dowiadywac" zeby
    > odbiorcy ten czek wyslac - jezeli znasz jego nazwisko i adres. Ja
    > mowie o wygodzie nadawcy, ktory nie musi wklepywac
    > dwudziestoszesciocyfrowego numeru konta odbiorcy.

    Przekazów pocztowych tam nie mają?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-02-10 12:13:07
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 10 Lut, 07:00, "u" <u...@w...yz> wrote:

    > Sorbnet nie dzialal jak dlugo? Kilka godzin, dobe?

    Ale opisywane w prasie rezultaty tego kilkugodzinnego niedzialania sa
    raczej malo ciekawe.

    > Wybór nalezy do wybierajacego.

    Aha. Dlatego warto rowniez miec mozliwosc korzystania z czekow. W
    ramach wolnosci wyboru.

  • 13. Data: 2010-02-10 12:15:09
    Od: z...@o...pl

    http://bucks.blogs.nytimes.com/2009/11/05/paypal-may
    -face-new-competition-from-banks

    > Zwlaszcza pierwsze zdanie drugiego akapitu jest cudowne....
    >
    > Co ich sklonilo to podjecia takiego kroku? Toz to wyrok smierci na czeki!

    zanim USA dogonią "zacofaną" Polskę, doczekam chyba prawnuków :P

  • 14. Data: 2010-02-10 12:17:12
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 10 Lut, 07:10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >   Przekazów pocztowych tam nie mają?

    Po co? Jaka funkcje mialy by pelnic? Jezeli mozna wsadzic do koperty
    czek albo Postal Money Order i wyslac za 44 centy, a USPS to dostarczy
    na drugi koniec kraju w 48 h.

  • 15. Data: 2010-02-10 12:19:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bradley.st pisze:

    > Po co? Jaka funkcje mialy by pelnic? Jezeli mozna wsadzic do koperty
    > czek

    Po co w ogóle czek? Nie łatwiej wrzucić banknoty?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-02-10 12:20:51
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 10 Lut, 07:15, z...@o...pl wrote:

    > zanim USA dogonią "zacofaną" Polskę, doczekam chyba prawnuków :P

    Sadzac po ilosci sfrustrowanych postow na pl.biznes.banki o systemie
    bankowym w zaawansowanej technologicznie Polsce, to dogonienie nie
    wyszloby konsumentom w USA na zdrowie.

  • 17. Data: 2010-02-10 12:22:45
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 10 Lut, 07:19, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Po co w ogóle czek? Nie łatwiej wrzucić banknoty?

    W przeciwienstwie do banknotow, czek albo money order mozna zastrzec.
    A jezeli zostanie zrealizowany przez niepowolana osobe - odzyskac
    pieniadze.

  • 18. Data: 2010-02-10 12:42:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-10, bradley.st <b...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Sadzac po ilosci sfrustrowanych postow na pl.biznes.banki o systemie
    > bankowym w zaawansowanej technologicznie Polsce, to dogonienie nie
    > wyszloby konsumentom w USA na zdrowie.

    A po wyfiltrowaniu postów 'plmb' to ile będzie tego narzekania? ;)
    A z drugiej strony - spodziewasz się na grupie peanów pochwalnych?
    Jak ktoś jest zadowolony z banku/czegokolwiek, to przecież nie pisze
    o tym codziennie na grupie/grupach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2010-02-10 13:49:47
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 10 Lut, 07:15, z...@o...pl wrote:

> [...]
    Sadzac po ilosci sfrustrowanych postow na pl.biznes.banki o systemie
    bankowym w zaawansowanej technologicznie Polsce, to dogonienie nie

    Chyba żarty sobie robisz... Ja od miesiąca z uporem maniaka czytam o
    systemie bankowości w USA. Żeby się nierozwodzić, np. pogooglaj "walmart
    money card", albo dokładniej "walmart money card activation problem". Albo
    opninie nt. NetSpend - jakiekolwiek. Albo coś bardziej oficjalnego:
    http://finance.yahoo.com/banking-budgeting/article/1
    08801/the-least-trusted-banks-in-america

    Polsko-grecki Polbank to pikuś. PKO chyba też...

    k :)

  • 20. Data: 2010-02-10 14:13:23
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    > zanim USA dogonią "zacofaną" Polskę, doczekam chyba prawnuków :P

    w pewnych kwestiach mają co gonić.
    O tym jakie zaległości USA ma względem Europy w pewnych dziedzinach nawet
    nie warto się rozpisywać :)