  • 1. Data: 2013-04-19 17:50:43
    Temat: Alior rozpatruje reklamacje Synkowi - koniec tasiemca
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Zgłosiłem reklamację kartą debetową pod koniec listopada zeszłego roku
    (pisałem o tym na grupie, więc się nie będę powtarzał) i dzisiaj dostaję
    sms z Alior bank (tak, tak nie Sync), że reklamacja została uznana i
    kwota zwrócona na konto. Jednak już w mailu z Synka czytam:
    "Tytuł zlecenia: [strasznie długi ciąg cyfr] warunkowe uznanie reklamacji"
    także szybko kasę przelałem, bo cholera wie co będzie dalej ;)

    Czas reklamacji przedstawiam poniżej ale komentarza sobie oszczędzę z
    racji tego, że mam jeszcze jedną reklamację w toku hi hi

    14.11.2012 > 19.04.2013

    --
    xbartx