  • 1. Data: 2013-04-19 21:47:52
    Temat: BZWBK daje w weekend na flaszke
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    Oddaje połowę pierwszej płatności zbliżeniowej wykonanej kartą do konta
    godnego polecenia w weekend ;-). Max 25zł więc warto piknąć co najmniej
    na 50zł.

    Chyba jest to tylko dla tych co zgodzili się na spam smsowy więc
    teoretycznie powinni się łapać wszyscy, którzy założyli konta w promocji
    700zł (jednym z warunków przystąpienia do tej promocji jest zgoda na
    spam smsowy/emailowy).

    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.pl
    /464_regulamin-plac_zblizeniowo.pdf

  • 2. Data: 2013-04-20 12:44:31
    Temat: Re: BZWBK daje w weekend na flaszke
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 21:47:52 +0200, Klebespachtel napisał(a):

    > http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.pl
    /464_regulamin-
    plac_zblizeniowo.pdf

    Chyba nie wszyscy się łapią:

    ---
    Uczestnik - pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełna zdolność
    do czynności prawnych, spełniająca łącznie poniższe warunki:
    a) jest Posiadaczem Konta Godnego Polecenia i Karty wydanej do tego Konta;
    b) Otrzyma komunikat SMS oraz informację o Promocji za pośrednictwem
    Skrzynki odbiorczej w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24;
    c) Spełni warunki Promocji określone w § 3.
    ---

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-04-20 14:22:54
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > Chyba nie wszyscy się łapią:

    bardzo prawdopodobne, zwłaszcza że termin prac
    konserwacyjnych zbiega się z terminem promocji
    zbliżeniowej - nie wiem, może to celowe (aby
    sprawdzić czy wszystko działa i ew. poprawić)
    ale z pkt widzenia klienta dodatkowe ryzyko,
    że coś nie zagra, pieniądze znikną a transakcja
    się nie sfinalizuje.

  • 4. Data: 2013-04-21 11:40:59
    Od: pws <p...@g...com>

    Klebespachtel, a Ty dostałeś tego smsa i wiadomość na pocztę wewnętrzną czy tak tylko
    gdzieś na necie znalazłeś ten regulamin?

  • 5. Data: 2013-04-21 13:27:22
    Od: p...@g...com

    Jest jeszcze druga wersja tej promocji dla wybranych:

    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.pl
    /465_regulamin-plac_naklejka_zblizeniowa.pdf

    Znalezione w necie.

  • 6. Data: 2013-04-21 17:45:15
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-04-21 11:40, pws pisze:
    > Klebespachtel, a Ty dostałeś tego smsa i wiadomość na pocztę wewnętrzną czy tak
    tylko gdzieś na necie znalazłeś ten regulamin?

    Dostałem wiadomość i smsa. Wczoraj zrobiłem transakcję na 49zł,
    zobaczymy czy zwrócą połowę.

  • 7. Data: 2013-05-11 02:00:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Klebespachtel" kks713$6ee$...@n...news.atman.pl

    > Oddaje połowę pierwszej płatności zbliżeniowej
    > wykonanej kartą do konta godnego polecenia
    > w weekend ;-). Max 25zł więc warto piknąć
    > co najmniej na 50zł.

    Kupiłem parę dni temu flaszkę -- 60% Volontariatu
    kosztowało niestety aż 32,99 pln, zatem BZWBKKBSB
    daje na niecałą flaszkę? Jak tak można? I cóż mam
    uczynić, by dostać z dwóch KGP na dwie (chociażby
    i niepełne) flaszki?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-05-11 10:12:38
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu sobota, 11 maja 2013 02:00:29 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

> [...]
    >
    > daje na niecałą flaszkę? Jak tak można? I cóż mam
    >
    > uczynić, by dostać z dwóch KGP na dwie (chociażby

    Ta promocja była tylko w weekend 20-21 kwietnia, w dodatku tylko dla wybranych
    klientów, którzy dostali smsa i info o niej na wewnętrzną pocztę bankową.

  • 9. Data: 2013-05-11 18:11:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 1...@g...co

    : Ta promocja była tylko w weekend 20-21 kwietnia, w dodatku
    : tylko dla wybranych klientów, którzy dostali smsa i info
    : o niej na wewnętrzną pocztę bankową.

    Nie ma uczciwości/sprawiedliwości na tym świecie...
    Muszę jeszcze na ww. wódę wziąć fakturę...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-05-17 16:08:06
    Od: pws <p...@g...com>

    A tymczasem bank znowu rozsyła info o promocji w najbliższy weekend - i znów niestety
    tylko wybrańcom...
    Info stąd: http://livesmarter.pl/bzwbk-150-pln-za-zalozenie-kon
    ta-walutowego-w-eur-usd-gbp/#comment-6005