  • 1. Data: 2009-01-30 11:15:35
    Temat: Alior-lokata nocna w dol
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Od 31.01 oproc. 9% czyli 4.5% nominalnie od calosci.

  • 2. Data: 2009-01-30 11:39:53
    Temat: Re: Alior-lokata nocna w dol
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Krzysztof pisze:
    > Od 31.01 oproc. 9% czyli 4.5% nominalnie od calosci.

    Jak na razie nie oferuja niczego co moze sklonic potencjalnego klienta
    na doplacenia pieniazkow do ich 100 zl ktore lezy na koncie ;)
    Lokaty slabiutkie.Walutowe byly atrakcyjne ale przez miesiac.

  • 3. Data: 2009-01-30 11:51:49
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 30 sty 2009 o 12:39 GMT, kuba napisał(a):

    > Jak na razie nie oferuja niczego co moze sklonic potencjalnego klienta
    > na doplacenia pieniazkow do ich 100 zl ktore lezy na koncie ;)
    > Lokaty slabiutkie.Walutowe byly atrakcyjne ale przez miesiac.

    Do 31go mialo co sklonic, bo jezeli nie przekroczylo sie 16tys z kawalekiem
    na jednym RORe, to oprocentowanie rzeczywiste bylo ponad 7%, oprocz Lukasa
    i Pocztowego z 8% to najlepsza oferta, niestety po tym strzale w stop
    pozostaje tylko eurobank i getin z 7%

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 4. Data: 2009-01-30 12:20:28
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Od 31.01 oproc. 9% czyli 4.5% nominalnie od calosci.

    tylko znowu cos im sie pokrecilo,
    bo w tabeli oprocentowania z data obowiazuje od 29.01.2009
    przy lokacie overnight widnieje 11%.

    tu link do info, na dole strony link do tabeli:

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=47,Zmiana-oprocento
    wania-w-Alior-Banku

  • 5. Data: 2009-01-30 12:28:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tomek." <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=47,Zmiana-oprocento

    Lokaty obcieli od 29.01 a nocna od 31.01 czyli bedzie nowa tabela

  • 6. Data: 2009-01-30 12:37:52
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Brzezi pisze:

> [...]
    > na jednym RORe, to oprocentowanie rzeczywiste bylo ponad 7%, oprocz Lukasa
    > i Pocztowego z 8% to najlepsza oferta, niestety po tym strzale w stop

    Tylko ze wtedy taka kase pakowalo sie w lokaty.
    No chyba ze ktos 16tys traktuje jak kieszonkowe albo musi ja miec
    mrozona na krotki termin.

  • 7. Data: 2009-01-30 13:10:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Lokaty obcieli od 29.01 a nocna od 31.01 czyli bedzie nowa tabela

    alternatywą jest eurobank ze swoim nowym kontem oszczędnościowym 7,07% ;-)

    a w aliorze niech sobie pracuje ta promocyjna stówka...
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-01-30 13:35:37
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Brzezi pisze:
> [...]
    niecałe 7%
    > oprocz Lukasa
    > i Pocztowego z 8% to najlepsza oferta, niestety po tym strzale w stop
    i polbank

  • 9. Data: 2009-01-30 13:46:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > alternatywą jest eurobank ze swoim nowym kontem oszczędnościowym 7,07% ;-)
    >
    > a w aliorze niech sobie pracuje ta promocyjna stówka...

    Dla mnie oproc. 4.5% jest OK, mam dostep do wszystkich bankomatow za free. W
    koncu nie jest to konto do trzymania oszczednosci, Getin na razie daje 7% na
    TOP , Lukas do 16.02-8%. Mozna znalezc banki oferujace depozyty terminowe
    duzo wyzej np.-8.6% na 180-dni w Lukasie.
    Oczywiscie obnizki beda wszedzie, ale Alior z oprocentowaniem depozytow jest
    teraz w dolnej czesci rynku.
    Mamy w koncu wolny rynek, a ja naleze raczej do grupy 'wyjadaczy wisienek' z
    kazdego banku.

  • 10. Data: 2009-01-30 14:00:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dla mnie oproc. 4.5% jest OK, mam dostep do wszystkich bankomatow za
    > free.

    i jak często z nich korzystasz? w eurobanku 95gr/m-c za kartę i każda
    wypłata 1 zł a oprocentowanie >7%

    W koncu nie jest to konto do trzymania oszczednosci, Getin na
    > razie daje 7% na TOP , Lukas do 16.02-8%. Mozna znalezc banki oferujace
    > depozyty terminowe duzo wyzej np.-8.6% na 180-dni w Lukasie.
    ale to już zupełnie inna płynność

    > Mamy w koncu wolny rynek, a ja naleze raczej do grupy 'wyjadaczy
    > wisienek' z kazdego banku.
    i gdzie obecnie wyjadasz? ;-D

    --
    pozdrawiam