  • 1. Data: 2009-01-30 11:17:59
    Temat: LUKAS - i ich bankomatowy burdel
    Od: " squonk" <s...@g...pl>

    Lukas - badziew i syf

    To juz przerasta wszelkie granice chamstwa i bezczelności.
    3 razy wypłacałem pieniądze z firmowego (umieszczonego w placówce) bankomatu
    przy Gorczewskiej 200 (W-wa) ; mam e-konto.
    2 razy uznano mi reklamacje (pisma przesyłane na papierze) za pobrnaie
    prowizji.
    Trzecia jest rozpatrywana.
    Jednakże zdanie napisane przez konsultantkę banku Ilonę Zalewską rozbroiło
    mnie
    totalnie (pisownia oryginalna):
    "Jednakże prosimy o zapoznanie się z aktualna lista bezprowizyjnych
    bankomatów."

    Czy te papraki nie znają listy WŁASNYCH bankomatów???
    Nie szkoda im pieniędzy na wypisywanie takich głupot?

  • 2. Data: 2009-01-31 17:31:38
    Temat: Re: LUKAS - i ich bankomatowy burdel
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    squonk napisał:

    > 3 razy wypłacałem pieniądze z firmowego (umieszczonego w placówce) bankomatu
    > przy Gorczewskiej 200 (W-wa) ; mam e-konto.

    Przy Górczewskiej 200 są 4 bankomaty Euronetu, ale tylko 2 wypłacają
    bezprowizyjnie z e-konta.
    Mówisz, że w placówce jest bankomat ?. Zwykle jest na zewnątrz i mogłeś
    pomylić

    > Jednakże zdanie napisane przez konsultantkę banku ... rozbroiło
    > mnie totalnie (pisownia oryginalna):
    > "Jednakże prosimy o zapoznanie się z aktualna lista bezprowizyjnych
    > bankomatów."

    Skoro podałeś nazwisko konsultanta , to podaj nam też swoje byśmy
    moglibyśmy się pośmiać z faceta, który ma trudności ze zrozumieniem tego
    zdania.

    Ogólna zasada dla e-konta : wszystkie bankomaty BZWBK oraz te z
    Euronetu, które związane są bezpośrednio z placówką Lukas Banku.

    Dla e-konta Pro wszystkie bankomaty Euronetu są bezprowizyjne. Jakieś
    wnioski ?

    --
    Boguś

  • 3. Data: 2009-01-31 19:04:12
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik squonk napisał:
> [...]
    > bankomatów."
    >
    > Czy te papraki nie znają listy WŁASNYCH bankomatów???
    > Nie szkoda im pieniędzy na wypisywanie takich głupot?

    widać że nie bardzo ogarniają tą sprawę, myślałem że tylko ja miałem z
    tym przejscia :)
    ale dałem sobie spokój z lukasem: wpłata w kasie - koszmar, pół godziny
    czekania, wypłata - nie wiesz czy ci pobiorą prowizję czy nie...
    tak powinno być w każdym banku???

  • 4. Data: 2009-02-01 08:33:12
    Od: " squonk" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Boguś <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > bezprowizyjnie z e-konta.
    > Mówisz, że w placówce jest bankomat ?. Zwykle jest na zewnątrz i mogłeś

    1. wyplacalem w tym samym bankomacie w pazdzierniku - prowizji nie pobrali
    2. wyplacalem w tym samym bankomacie w na poczatku grudnia - prowizje
    pobrali - potem oddali
    3. wyplacalem w tym samym bankomacie w na poczatku stycznia - prowizje
    pobrali - potem oddali
    4. wyplacalem w tym samym bankomacie w polowie stycznia - prowizje pobrali -
    reklamacja jest rozpatrywana

    Byles tam fizycznie i widziales ten bankomat?
    Jest jeden , w placowce , pytalem oblugi banku czy jest lukasowy i
    bezprowizyjny - potwierdzili , i co? jakies wnioski?

    tak powinno byc w kazdym banku?

> [...]
    > Euronetu, które związane są bezpośrednio z placówką Lukas Banku.
    >
    > Dla e-konta Pro wszystkie bankomaty Euronetu są bezprowizyjne. Jakieś

    e-konto pro mnie nie interesuje jak i cala reszta tego banku