  • 21. Data: 2009-01-30 22:49:58
    Temat: Re: Alior-lokata nocna w dol
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 30 sty 2009 o 23:07 GMT, Edward Malinowy napisał(a):

    > Darmowe bankomaty za 3 zl? - niby fajne ale... no wlasnie w miesiacu raptem
    > wyplace z bankomatu 2 - 3 razy i w 99% przypadków jest to maszynka euronetu
    > a wiec czy w skali roku warto za ten "komfort" placic 36 zl? Nie jest to
    > jakas kosmiczna kwota - raptem 6 - 7 dobrych piwek, ale jednak jest.
    > Przydalo by sie w ofercie aliora jeszcze jakies inne konto - tansze i wtedy
    > chetnie bym do nich juz przeszedl (a moze tylko na próbe he he). No cóz ja
    > postoje póki co z boku i poczekam na rozwój wydarzen :)

    Trzeba bylo sie zarejestrowac w czasie, to mialbys za darmo, a nawet,
    dostales 100zl, a no wlasnie chyba nie dostals skoro tak psioczysz na te
    3zl :), no ale jakby co to 100zl akurat na 3 lata oplaty za karte...

    Ja jestem zadowolony, bo mam kredytowke z darmowymi przelewami :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 22. Data: 2009-01-30 23:10:58
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Brzezi" news:slrn.pl.go710m.uuo.brzezi@localhost.localdomain

    > Trzeba bylo sie zarejestrowac w czasie, to mialbys za darmo, a nawet,
    > dostales 100zl, a no wlasnie chyba nie dostals skoro tak psioczysz na te
    > 3zl :)

    Nie psioczę tylko wyrażam swoją opinie :) A i 100 zł nie dostałem gdyż
    odpuściłem sobie zabawę z konkursy Aliora z powodu wyjazdu z PL na kilka
    tygodni, w czasie których mój dostęp do sieci był bardzo ograniczony :)

  • 23. Data: 2009-01-31 14:35:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 30 Jan 2009 21:13:26 +0100
    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Piszesz o Nordea Spektrum - potraktuj je jako konto ze stałą
    > miesięczną opłatą, którą można wyjątkowo ominąć. :)

    Tak tylko, że w Nordea prócz opłaty, którą można ominąć jest jeszcze
    1,5 PLN za kartę na m-c i za każdy przelew 60gr. Jeżeli konto nie ma
    jakiś dziwnych zależności, to może sobie leżeć, mało lub wcale,
    niewykorzystywane jak np mBank.

    Xenocide

  • 24. Data: 2009-01-31 16:42:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > No ja od kiedy przestałem praktycznie korzystać z kk, to wypłat w
    > miesiącu mam kilkanaście jak nie więcej, także w moim przypadku Eurobank
    > odpada. Poza tym, po testowaniu Nordea Spectrum, raczej nie pakuje się
    > już w konta gdzie trzeba spełniać, jakieś warunki, aby konto było
    > bezpłatne or sth. Wolę jakąś stałą, akceptowalną przeze mnie kwotę, no i
    > oczywiście wszystkie bankomaty za darmo - to warunek konieczny ;)

    Widzę, że idziemy w tą samą stronę :)

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2009-02-01 22:34:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Radek Wroclawski" 49830233$...@n...home.net.pl

    IMO pozostaje Mille z licytacją ;) (40 lokat miesięcznie
    po 600 złotych) i Eurobank (6 kont po niecałe 500) oraz Polbank.

    2485*365/(7*28)=4627,67857142857 Polbank 462.80
    2485*365/(7.07*28)=4581,85997171146 Eurobank 458.19

    Mille mógłby się przestać wygłupiać z 15 dniami na licytacji
    i dać 14, aby nie trzeba było 6 dni czekać w jakimś Eurobanku...

    -=-

    Co do ponocnej lokaty w dół: dzień coraz dłuższy, noc coraz
    krótsza, więc i procenty niższe -- toż to owernajt, nie owerdaj. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'