  • 1. Data: 2012-10-26 11:04:31
    Temat: Alior i Sync - subkonto. druga karta, karta do platnosci w necie?
    Od: "Natix" <r...@w...pl>

    Czy mozna zrobic w Sync i Aliorze subkonto albo wyrobic bezplatnie druga
    karte?
    Chodzi mi o to aby zabezpieczyc sie przed kradzieza danych, ktore sa
    podawaje w roznych serwisach (takze zagranicznych) przy zakupie uslug albo
    produktow.
    W innym banku mam subkonto i karte do transakcji internetowych i gdy
    potrzebuje zrobic platnosc karta albo zagraniczny przelew to robie wewn.
    przelew z konta na subkonto/karte wirtualna.

  • 2. Data: 2012-10-28 10:53:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 11:04:31 +0200, Natix napisał(a):

> [...]
    > potrzebuje zrobic platnosc karta albo zagraniczny przelew to robie wewn.
    > przelew z konta na subkonto/karte wirtualna.

    Nie wiem jak w Synku ale w Ojcu Aliorze można mieć dwa ROR i do jednego
    jest podpięta karta, na której trzymasz sobie zadowalającą kwotę a na
    drugim czy tam KO resztę. KO też można mieć maksymalnie dwa.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-10-29 08:38:33
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 26 października 2012 11:05:01 UTC+2 użytkownik Natix napisał:
> [...]
    > potrzebuje zrobic platnosc karta albo zagraniczny przelew to robie wewn.
    > przelew z konta na subkonto/karte wirtualna.

    Ja w Syncu mam 2 konta, kazde z karta - da sie

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2012-10-29 10:51:50
    Od: "Natix" <r...@w...pl>

    a napisalbys co zrobic aby miec 2 konta w sync?
    Jesli to tajemnica to moze na priva?

  • 5. Data: 2012-10-29 12:06:53
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ls <l...@w...pl> wrote:

    > Ja w Syncu mam 2 konta, kazde z karta - da sie

    Kazde w innej walucie? ;-)

    a.

  • 6. Data: 2012-10-29 12:12:57
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Natix <r...@w...pl> wrote:
    > a napisalbys co zrobic aby miec 2 konta w sync?
    > Jesli to tajemnica to moze na priva?

    Lista rachunkow->Podpisz umowe o nowe konto->ROR->PLN, faktycznie
    się da.

    a.

  • 7. Data: 2012-10-29 13:54:52
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 10:51:56 UTC+1 użytkownik Natix napisał:
    > a napisalbys co zrobic aby miec 2 konta w sync?
    >
    > Jesli to tajemnica to moze na priva?

    To nic tajnego - w serwisie transakcyjnym podpisujesz umowe o nowe konto i karte do
    niego.
    Mniej wiecej tak, jak to opisal kol. Wemif.
    Nie wiem, ile takich kont mozna miec, ja ograniczylem sie do dwoch ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2012-10-29 22:26:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 05:54:52 -0700, ls napisał(a):

    > Nie wiem, ile takich kont mozna miec, ja ograniczylem sie do dwoch ;)

    Pewnie tak jak u Ojca czyli max 2.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-10-30 07:51:27
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 12:07:19 UTC+1 użytkownik Wemif napisał:

    > Kazde w innej walucie? ;-)

    Oba w zl

    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2012-10-30 08:48:32
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Właśnie się pobawiłem i można mieć max 3 konta w danej walucie - tylko nie wiem po co
    mi tyle teraz kont ;)