  • 1. Data: 2012-10-26 12:56:16
    Temat: Eurobank powiadomienia mail
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wlaczyli niedawno nowa usluge. Przy wybraniu abonamentu mini i bez
    opcji sms, ma sie powiadomienia na mail bezplatnie. Mozna wybrac
    zdarzenia i faktycznie dziala - i to szybko.
    Nie wiem jak w przypadku np. niewykonania zlecenia z braku srodkow -
    czy przyjdzie mail? Przydaloby sie. Sprawdze przy okazji

  • 2. Data: 2012-10-26 13:20:06
    Temat: Re: Eurobank powiadomienia mail
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" b...@l...goo
    glegroups.com

> [...]
    > Nie wiem jak w przypadku np. niewykonania zlecenia z braku srodkow -
    > czy przyjdzie mail? Przydaloby sie. Sprawdze przy okazji

    Przychodzi. Szkoda, że nie można w ustawieniach EB
    znaleźć opcji typu -- ,,poprawne funkcjonowanie''. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-10-26 13:54:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Paź, 13:25, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Przychodzi. Szkoda, e nie mo na w ustawieniach EB
    > znale opcji typu -- ,,poprawne funkcjonowanie''. ;)

    Tak powazniej, to brakuje mi u nich porzadnego filtrowania historii.
    1. Po pasujacych slowach z nazwy odbiorcy.
    2. Po historii dla danego odbiorcy z listy platnosci.

  • 4. Data: 2012-10-28 10:57:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 03:56:16 -0700, krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > Nie wiem jak w przypadku np. niewykonania zlecenia z braku srodkow -
    > czy przyjdzie mail? Przydaloby sie. Sprawdze przy okazji

    Z innej beczki. Jakiś czas temu pozamykałem wszystkie KO i ROR w
    eurobanku, znaczy tak mi się wydawało, że pozamykałem. Ostatnio dzwoniła
    jakaś Pani, że się naliczyło ileś tam odsetek, dosłownie grosze w stylu 3
    albo 5. Mówię do Pani, żeby to przelała gdzie bądź, bo jest mi wszystko
    jedno. Co się okazuje? Nie da się. Muszę dymać do oddziału z dowodem w
    zębach aby naprawdę zamknąć konto. A pytałem się przy zamykaniu czy na
    pewno się zamknie, nie spłyną jakieś odsetki etc. to Pani powiedziała, że
    system wszystko wylicza ... taaa.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-10-31 09:08:36
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 28 Oct 2012 09:57:09 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >jedno. Co się okazuje? Nie da się. Muszę dymać do oddziału z dowodem w
    >zębach aby naprawdę zamknąć konto. A pytałem się przy zamykaniu czy na

    a nie masz swojego egzemplarza wypowiedzenia umowy?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2012-11-05 18:43:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 31 Oct 2012 09:08:36 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > a nie masz swojego egzemplarza wypowiedzenia umowy?

    Mam ale co z tego skoro dzwonili i twierdzą, że konto nie jest
    zamknięte :)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-11-06 13:05:37
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 5 Nov 2012 17:43:29 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >Mam ale co z tego skoro dzwonili i twierdzą, że konto nie jest
    >zamknięte :)

    No to może arbiter albo sąd cywilny, jeśli Ci bardzo zależy na
    zakończeniu sprawy.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2012-11-06 18:30:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" k...@4...com

    > No to może arbiter albo sąd cywilny, jeśli Ci bardzo
    > zależy na zakończeniu sprawy.

    Stawiam [postawiwszy antenę] na to, że EB przeczyta, sprawdzi
    i uzna zamknięcie za dokonane -- tak było u mnie. [po co nam,
    siostry, niepotrzebny rozlew krwi? -- sądy czy arbitraże...
    zagospodarujmy naszą krwią mądrzej/roztropniej i przeznaczmy
    nasze wysiłki na walkę z wrogiem straszliwszym niż EB...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-11-06 22:50:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Nov 2012 13:05:37 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > No to może arbiter albo sąd cywilny, jeśli Ci bardzo zależy na
    > zakończeniu sprawy.

    U arbitra to leży moja jedna sprawa więc starczy. Ja mam papier na to że
    konto zamknął, więc to raczej ich problem a nie mój ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2012-11-07 19:42:28
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Lis, 22:50, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > U arbitra to leży moja jedna sprawa więc starczy. Ja mam papier na to że
    > konto zamknął, więc to raczej ich problem a nie mój ;)

    Gorzej, jak Ci jakiś niedozwolony debet w BIKu wpisza...
    A odkrecanie tego pozniej trwa.

    Pozdrawiam
    Rafal