  • 1. Data: 2010-09-23 11:09:24
    Temat: A jednak te chip w kartach do końca nie są takie bezpieczne
    Od: xbartx <b...@h...net>

    <http://niebezpiecznik.pl/post/powazny-blad-w-chipac
    h-kart-kredytowych-i-
    paszportow/>

    Fakt, że to są badania naukowe i raczej dopiero w fazie odkrycia/testów,
    ale kto wie, co się może już zrodzić w fazie produkcyjnej jako konkretne
    narzędzie do użytku ;)
    Na pewno jest to warte odnotowania.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-09-23 21:21:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

> [...]
    >
    > Fakt, że to są badania naukowe i raczej dopiero w fazie odkrycia/testów,
    > ale kto wie, co się może już zrodzić w fazie produkcyjnej jako konkretne

    Takich "badan" bylo juz sporo, ale to nie jest cos, co mozna zastosowac
    w praktyce, wtedy, gdy klient placi karta.

    Z tym ze oczywiscie nie mozna wykluczyc, ze ktos wymysli atak, mozliwy
    do zastosowania w praktyce. Kwestia takze roznorodnosci kart.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2010-09-23 22:03:44
    Od: "MG" <n...@s...com>

    "xbartx" napisał:
> [...]
    >
    > Fakt, że to są badania naukowe i raczej dopiero w fazie odkrycia/testów,
    > ale kto wie, co się może już zrodzić w fazie produkcyjnej jako konkretne

    Przeczytaj komentarz Janusza Chorko pod artykułem.
    Generalnie, kolejna wariacja na temat ataków Side Channel - niespecjalnie
    nowatorskie, ale tytuł brzmi ładnie, choć z rzeczywistymi kartami atak ma
    naprawdę niewiele wspólnego.

    --
    MG