  • 1. Data: 2010-09-22 23:07:08
    Temat: Alior - ku przestrodze
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Nawet nie chce mi sie komentowac ponizszego, moze kogos to uratuje przed
    klopotami, bo nie zdecyduje sie na karte Aliora po lekturze odpowiedzi
    banku.

    Krakow, dnia 16.09.2010r.

    Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na Pana reklamacjç, doczaca transakcji na kwote XXX PLN
    dokonanych karta MasterCard Silver nr 5294XXXXXXXX3639 w dniach O7.04.2010r.
    prosimy o przyjecie nastepujacych wyjasnien.
    Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy reklamacje
    w/w kwoty. Nasza reklamacja zostala jednak odrzucona.
    Z uwagi na to, ze w trakcie postepowania reklamacyjnego nie odzyskalismy
    reklamowanych srodków informujemy, iz niestety nie mozemy dokonac zwrotu
    przedmiotowych srodkow na Pana rachunek. Podkreslany równiez, ze przysluguje
    Panu prawo do odwolania sie od w/w decyzji kontaktujac sie z infolinia
    Naszego Banku.
    Mamy nadzieje, iz powyzsze wyjasnienia beda dla Pana wystarczajace.
    Laczymy wyrazy szacunku,

    Podoba mi sie ten szcunek do "Naszego Banku", szkoda tylko, ze klienta maja
    w glebokim powazaniu. Na szczescie sa szczerzy wiec UOKiK bedzie mogl sie
    popisac w obronie konsumentow :).

    MK

  • 2. Data: 2010-09-23 00:13:52
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" i7e27b$nk4$...@i...gazeta.pl

    Możesz napisać, jak doszło do zejścia tych pieniędzy z karty?

    --
    .450-600 to (60-80)%. . 749 .
    .
    VV Ventolin u . . . 739 . 26
    . . .1213 . .
    ^ lipiec 25 . .01 . . .12 . 20 724
    . . . 02 . . 11 15 19
    . 26 . . . g 03040506 .09 . 14 . 19 719 .25
    27 04 06 08 16 18
    P19 . . . . r02VV . 13 . 21 709 .
    . 05 17
    E 20 VV . 2728 31 . 08 16VV 699
    VV .10 14
    F VV23 29 m sierpień 1011 15 VV 690 2324
    2829 .01 07 09
    22 24 u 1718 680 22
    30 wrzesień
    l 21 30 c VV 670
    31
    / h 07 660
    VV
    m.. ..... ..................y................,,,,,,....;;;;..,
    ,;;..,,.654...,,..,,..,,..,,..,,..,,03..,,,,..,,..,,
    ......,,;;;;..,,,,

  • 3. Data: 2010-09-23 07:23:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Podoba mi sie ten szcunek do "Naszego Banku", szkoda tylko, ze klienta
    > maja w glebokim powazaniu. Na szczescie sa szczerzy wiec UOKiK bedzie mogl

    Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie odniesc
    do konkrentej sprawy.

  • 4. Data: 2010-09-23 08:32:11
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie odniesc
    > do konkrentej sprawy.- Ukryj cytowany tekst -

    A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
    przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
    tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.

    Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
    PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
    nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
    anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
    Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).
    Jak mialem analogiczny przypadek z karta Citi to wystarczyl jeden
    telefon i po 2 czy 3 dniach nastapil zwrot. Nie wiem czy Citi dostalo
    zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano tylko o tym, ze bank
    uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora trzeba zaplacic :).

    MK

  • 5. Data: 2010-09-23 08:48:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 01:32:11 -0700, MK napisał(a):

> [...]
    > wiem czy Citi dostalo zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano
    > tylko o tym, ze bank uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora

    Jeżeli chodzi o karty i reklamacje to jeszcze długa kręta droga przed
    Aliorem.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-09-23 10:59:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" 6...@g...goo
    glegroups.com

    > A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
    > przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
    > tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.

    A gdzie jest inaczej? Mogę kupić samochód i poprosić bank o zwrot kasy? :)
    Jeśli tak jest -- to taka możliwość stwarza poważne zagrożenie na
    [zatłoczonych] drogach. ;)

> [...]
    > nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
    > anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.

    I teraz już wyjaśniłeś. :)

    > Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).
    > Jak mialem analogiczny przypadek z karta Citi to wystarczyl jeden
    > telefon i po 2 czy 3 dniach nastapil zwrot.

    Gdy ja miałem taki przypadek -- bank zaproponował mi
    spokojne zaczekanie. Kasa wróciła bez reklamacji. :)

    > Nie wiem czy Citi dostalo
    > zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano tylko o tym, ze bank
    > uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora trzeba zaplacic :).

    Kultura i sztuka zawsze wchłania środki i zewnętrza. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-09-23 11:09:39
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

> [...]
    > anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
    > Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).

    Jezeli masz potwierdzenie, ze transakcja zostala anulowana to jest to jakis
    dokument i na jego podstawie mozesz napisac dalej do banku. Powolaj sie na
    swoj dokument swiadczacy o anulowaniu transakcji i napisz, ze w razie
    niepomyslnego rozpatrzenia sprawy, kierujesz ja do arbitra bankowego. Czesto
    to dziala, bo banki wola uniknac sprawy u arbitra, jezeli nie sa w 100%
    pewne swego, a okolicznosci przemawiaja na rzecz klienta.

  • 8. Data: 2010-09-23 11:18:39
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 23 Wrz, 12:59, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > A gdzie jest inaczej? Mogę kupić samochód i poprosić bank o zwrot kasy? :)
    > Jeśli tak jest -- to taka możliwość stwarza poważne zagrożenie na
    > [zatłoczonych] drogach. ;)

    Kilka lat temu (do znalezienia w archiwum grupy) zlozylem zamowienie w
    sklepie internetowym wirtualnej polski (ktos chyba przez pomylke, a
    moze byla to taka promocja, wycenil sprzet 10 razy taniej niz cena
    rynkowa). Sklep anulowal zamowienie, nawet mnie o tym nie informujac,
    ale kase sobie zabral. Zlozylem reklamacje, ze kasa zostala pobrana
    mimo, ze towaru mi nie wyslano. Kredyt Bank rozpatrywal reklamacje pol
    roku. Po tym czasie dostalem odpowiedz, ze Kredyt Bank, nie otrzymal
    zadnej odpowiedz i Pekao, ktore wtedy obslugiwalo karty KB, ale bank
    uznaje moja reklamacje i zwraca mi pieniadze aby utrzymac dobre
    relacje. Kwota, ktorej to dotyczylo byla nominalnie kilka razy wieksza
    od kwoty o ktorej mowa z przypadku Aliora. Dodatkowo dostalem darmowa
    karte przez kolejne 2 lata, a wtedy o to nie bylo tak latwo :).

    MK

  • 9. Data: 2010-09-23 13:15:25
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

> [...]
    > reklamowanych srodków informujemy, iz niestety nie mozemy dokonac zwrotu
    > przedmiotowych srodkow na Pana rachunek.

    Wyższa kultura pazerności

  • 10. Data: 2010-09-23 15:32:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 12:59:30 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > A gdzie jest inaczej? Mogę kupić samochód i poprosić bank o zwrot kasy? :)
    > Jeśli tak jest -- to taka możliwość stwarza poważne zagrożenie na
    > [zatłoczonych] drogach. ;)

    Transakcja Mo/To/Io - zawsze na ryzyko sklepu.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356