  • 1. Data: 2010-09-23 06:05:40
    Temat: darmowy kredyt z KK w mBanku
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    Obecnie możliwe jest prawie darmowe wyciągnięcie gotówki z karty
    kredytowej mBanku. Przy pomocy usługi bluecash.pl mozna dokonać
    szybkiego przelewu z mbanku - mtransfer na dowolne konto bankowe.
    Jako, że w mtransferze źródlem może być kk mamy prawie darmowy kredyt.
    Jedyny koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

  • 2. Data: 2010-09-23 06:07:51
    Temat: Re: darmowy kredyt z KK w mBanku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-23 08:05, Tomasz [Bubon] pisze:
> [...]
    > Jako, że w mtransferze źródlem może być kk mamy prawie darmowy kredyt.
    > Jedyny koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

    Oscylator? Ktoś ma kartę na 10 tysięcy, zakłada na ten czas lokatę na 5%
    i w 54 dni ma 74zł minus koszty.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-09-23 06:16:38
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Maks kwota przelewu to 5000 zł i 5 zł prowizji od tej kwoty.

  • 4. Data: 2010-09-23 06:42:09
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 23 Wrz, 08:07, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Oscylator? Ktoś ma kartę na 10 tysięcy, zakłada na ten czas lokatę na 5%
    > i w 54 dni ma 74zł minus koszty.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Prędzej czy później przelew z mTransferu obciążą prowizją - pewnie
    taką jak w przypadku Multibanku 2,5%.
    Ale to i tak mniej niż przelew z KK w mBanku 3% minimum 7 zł.

  • 5. Data: 2010-09-23 06:58:56
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Tomasz [Bubon] pisze:
> [...]
    > Jako, że w mtransferze źródlem może być kk mamy prawie darmowy kredyt.
    > Jedyny koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

    A czy mTransfer jest operacją bezgotówkową i bezprocentową z punktu
    widzenia KK?

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-09-23 07:03:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 23:05:40 -0700, Tomasz [Bubon] napisał(a):

> [...]
    > że w mtransferze źródlem może być kk mamy prawie darmowy kredyt. Jedyny
    > koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

    Hmmm czy aby na pewno?

    http://www.mbank.pl/mtransfer/#tabs=0

    Płatności te odbywać mogą się na trzy sposoby:
    *Z rachunku karty kredytowej jako przelew z karty*

    Nowa TOiP wprowadziła:

    *wprowadzeniu opłaty za wykonanie przelewu z rachunku KARTY kredytowej w
    wysokości 3% wysokości przelewu min. 7,00 PLN*

    Więc skąd u Ciebie te 1 pln?

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-09-23 07:23:03
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

> [...]
    >
    > *wprowadzeniu opłaty za wykonanie przelewu z rachunku KARTY kredytowej w
    > wysokości 3% wysokości przelewu min. 7,00 PLN*

    3% minimum 7 zł dotyczy przelewu realizowane samodzielnie w systemie
    transakcyjnym mBanku.
    W przypadku mTransferu nie ma tej opłaty.

    1 pln pobiera Bluecash za realizacje przelewu.

  • 8. Data: 2010-09-23 07:25:52
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 23 Wrz, 08:58, SQLwiel <n...@o...pl> wrote:

    > A czy mTransfer jest operacją bezgotówkową i bezprocentową z punktu
> [...]

    Tak

  • 9. Data: 2010-09-23 07:26:02
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Mozna tez wyciagnac uzywajac PzA na allegro. Wystarczy miec 2 konta na
    allegro i zaplacic za przedmiot.

  • 10. Data: 2010-09-23 07:30:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 00:23:03 -0700, Tomasz [Bubon] napisał(a):

    > 3% minimum 7 zł dotyczy przelewu realizowane samodzielnie w systemie
    > transakcyjnym mBanku.
    > W przypadku mTransferu nie ma tej opłaty.

    Taka pokrętna logika to Twoja czy banku? Dla mnie przelew z karty, to
    jest przelew z kraty. Co za różnica jaką ilością kliknięć wykonany.

    --
    xbartx