  • 1. Data: 2011-09-16 09:11:05
    Temat: 100 lokat na 100 dni Aliora
    Od: " A." <a...@g...pl>

    Witam,
    czy ktoś może próbował założyć w placówce Aliora większą liczbę lokat na 100
    dni? Np. 100 lokat po 1000 zł?
    Jestem ciekawy reakcji personelu oraz czasu trwania takiej operacji :)

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2011-09-16 09:18:35
    Temat: Re: 100 lokat na 100 dni Aliora
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A. <a...@g...pl> napisał(a):

    > czy ktoś może próbował założyć w placówce Aliora większą liczbę lokat na 100
    > dni? Np. 100 lokat po 1000 zł?
    > Jestem ciekawy reakcji personelu oraz czasu trwania takiej operacji :)

    Dłuuuuuuugoooooooooooooooooooooooooooo. Ze 2-3 godzinki sobie zarezerwuj.

  • 3. Data: 2011-09-16 11:56:30
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >100
    >dni? Np. 100 lokat po 1000 zł?
    >Jestem ciekawy reakcji personelu oraz czasu trwania takiej operacji :)

    A zdradż nam cel tego eksperymentu

  • 4. Data: 2011-09-16 13:00:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-16 13:56, Kris wysłał(a) wiadomość:

    Komuś najwyraźniej się nudzi...

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2011-09-16 13:03:59
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > A zdradż nam cel tego eksperymentu

    Jak to po co? W skarpecie ma tą bańkę trzymać? :^)

  • 6. Data: 2011-09-16 13:30:50
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    > 2011-09-16 13:56, Kris wysłał(a) wiadomość:

    > Komuś najwyraźniej się nudzi...

    Hmm jakby sie uprzeć .... ~34 zl na plus
    - opad szczeny pracownika - bezcenny
    a przy okazji test "wyzszej kultury" ;)

  • 7. Data: 2011-09-16 14:58:22
    Od: n...@p...onet.pl

    A. wrote:

    > Jestem ciekawy reakcji personelu oraz czasu trwania takiej operacji :)

    Ojciec próbował,najpierw zadzwonił telefonicznie z pytaniem czy da się
    wogóle? i jak to zrobić?(zamykają placówkę?przydzielają opiekuna do tej
    operacji, może sobie zawijają te lokaty w sreberka a potem dają wszystko do
    podpisu na umówioną godzinę?), pacjentka się zestrachała,głos w słuchawce
    zamilkł, może ją sparaliżowało lub przerosła ją sama myśl, że musi
    pracować(jak to ja mam lakaty zakładać heh ;) ),w każdym bądź razie
    słuchawkę na bok odłożyła..., po wizycie w placówce już od razu wiedziała
    kto przyszedł i po co? powiedziała,że się da przez internet to zrobić heh ;)
    a wiadomo jak jest; po dłuższej rozmowie i asekuracji jakiejś koleżanki Ani
    chyba z innej placówki nie z cetrali doszła do wniosku,że się nie da! trzeba
    jechać do innej placówki oddalonej 50-60km heh ;) to była pani "menedżer"
    placówki, nie wiem skąd się tam wzięła, ale parsknołem śmiechem jak to
    usłyszałem jako osoba towarzysząca siędząca z boku ;) także życzę powodzenia
    i udanej współpracy z "aliorstone" :D

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-09-16 19:42:52
    Od: "Aleksander" <a...@a...pl>

> [...]

    > usłyszałem jako osoba towarzysząca siędząca z boku ;) także życzę powodzenia

    Nie widzę problemu.
    Personel w pierwszej chwili może być trochę zaskoczony , ale poradzi sobie.
    Z założeniem 100 lokat powinni wyrobić się w około 2h .
    Każdą trzeba podpisać na ekranie.
    Powinno wyjść zbiorcze zestawienie jeśli o takie się poprosi , zostanie
    wydrukowane dwustronnie max. 8 kartek.
    Oczywiście można poprosić o potwierdzenie każdej lokaty oddzielnie , wtedy 100
    kartek.

  • 9. Data: 2011-09-16 20:53:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 2011-09-16 21:42, Aleksander pisze:
> [...]
    > wydrukowane dwustronnie max. 8 kartek.
    > Oczywiście można poprosić o potwierdzenie każdej lokaty oddzielnie , wtedy 100

    O, to widze, ze musze sie wybrac do mojej znienawidzonej placowki
    "nizszej kultury bankowosci" i dac im zajecie, zamiast samemu sie bawic
    w klikanie po www :)

  • 10. Data: 2011-09-16 22:05:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " A." j4v3r9$gkt$...@i...gazeta.pl

    > czy ktoś może próbował założyć w placówce Aliora większą liczbę lokat na 100
    > dni? Np. 100 lokat po 1000 zł?

    Czy już wiadomo coś o kapitalizacji odsetek?
    Zlewane są te odsetki na oddzielne konto czy
    na konto lokaty, czy wcale nie są zlewane
    i albo będą pod koniec 100 dni, albo wcale? ;)

    Bo jeśli są zlewane na konto osobne -- chyba nie po równym tałzenie trzeba lać.
    Jakby nie patrzeć -- pół grosza na 100 lokatach daje razem około 50 złotych...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'