eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › ostrzegam przed getinonline
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2011-09-14 23:18:54
    Temat: ostrzegam przed getinonline
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    31 sierpnia zadzwonił do mnie konsultant Getinonline z propozycją przedłużenia
    lokaty. I ponieważ kwota była za duża na jedną, zaproponował podział na dwie.
    Zgodziłem się. 9-go września zadzwonił opiekun klienta że z powodów technicznych
    lokata się nie podzieliła i muszę wyrazić zgodę na ponowne jej założenie.
    Tym razem poprosiłem przelanie pieniędzy na inne konto.
    Dzisiaj jest 15-go. Gdyby pieniądze wyszły 9-go w piątek, to byłyby na moim
    rachunku 12-go.
    Dzisiaj otrzymałem email że wyszły dopiero 13-go(!). Ale jeszcze do mnie nie
    doszły!
    Przy okazji prosiłem o kontakt dopiero po 17.00. Próba (jedna) połaczenia
    została wykonana wczesnym popołudniem.
    Dramatyczny bałagan.

    podsumowując co nie wyszło getinonline:

    1, nie potrafi obsłużyć własnej usługi podziału lokaty na pół
    2. nie potrafi zanotować od której godziny można do mnie dzwonić
    3. Nie potrafi przelać pieniędzy z mojej lokaty na mój rachunek w innym banku i
    wprowadza w błąd co do daty przelewu.
    A ja ponoszę straty.

    Odradzam, wygląda to na niezły bałagan. Pieniądze giną w nieznanych
    okolicznościach.
    Zaginiona kwota jest za wysoka jak na arbitra. Do kogo trzeba się zgłosić w
    takiej sytuacji?

    pozdrawiam,

    MichalL


  • 2. Data: 2011-09-15 19:29:27
    Temat: Re: ostrzegam przed getinonline
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Alior też sobie nie radzi. Dzisiaj pojawiła się informacja o tym, że 14-go
    doszły pieniądze.
    Chyba kupię skarpetę ;).

    MichalL


  • 3. Data: 2011-09-15 21:33:16
    Temat: Re: ostrzegam przed getinonline
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>


    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j4thpv$dlk$1@node2.news.atman.pl...
    > 31 sierpnia zadzwonił do mnie konsultant Getinonline z propozycją
    > przedłużenia lokaty. I ponieważ kwota była za duża na jedną, zaproponował
    > podział na dwie.
    > Zgodziłem się. 9-go września zadzwonił opiekun klienta że z powodów
    > technicznych lokata się nie podzieliła

    Stary numer ;)
    Moja sie kiedys podzielila, tylko odsetki "wsiakly" na kilka dni
    od tamtej pory odsylam konsultanta na drzewo ;P


  • 4. Data: 2011-09-16 17:27:38
    Temat: Re: ostrzegam przed getinonline
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 15 Wrz, 23:33, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
    > Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:j4thpv$dlk$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > tylko odsetki "wsiakly" na kilka dni
    >
    Jakiś czas temu (gdy na rynku trwała wojna depozytowa między bankami i
    oproc. lokat było dosyć duże) po zakończeniu nieodnawialnej lokaty
    założonej w placówce Getina, z powodu błędu pracownika środki nie
    wróciły na moje konto w dniu zapadalności. Ponieważ był to piątek, a
    kwota duża, obliczyłem że na przetrzymaniu środków przez bank od
    piątku do poniedziałku tracę ponad 80 zł odsetek. Złożyłem więc
    pisemną reklamację w Oddziale, która została uznana i za okres do
    momentu zwrotu środków na mój rachunek bank dopłacił odsetki, tak
    jakby lokata trwała 3 dni dłużej.
    Uważam, że w takich sytuacjach trzeba zawsze reklamować, a nie
    kredytować bank.


  • 5. Data: 2011-09-16 20:44:36
    Temat: Re: ostrzegam przed getinonline
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>


    Użytkownik "BI" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6cc93038-df9d-4976-80a4-d4eeeb9b6e1a@a7g2000yqb
    .googlegroups.com...
    On 15 Wrz, 23:33, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
    >> Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    >> wiadomościnews:j4thpv$dlk$1@node2.news.atman.pl...
    >>
    > >tylko odsetki "wsiakly" na kilka dni
    >>

    >Uważam, że w takich sytuacjach trzeba zawsze reklamować, a nie
    >kredytować bank.

    Tylko ze nie kazdemu chce sie szarpac jesli sa to groszowe sprawy ;)
    Generalnie Bank wiecej na tym traci psujac swoj wizerunek i marke
    - chocby przez taka antyreklame w sieci,
    a ktorej wypromowanie raczej nie malo go kosztuje ;)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1