  • 1. Data: 2011-09-15 20:44:59
    Temat: PKO BP - lokata i dzien odniesienia
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=3/id_p
    roduct=000000000000479/podgrupa=3/section=indy

    W krotkiej notce jest mowa o dniu odniesienia, szczegoly w oddziale.

    Czy ich nie posralo? Chce zalozyc taka lokate, chce wiedziec ile mam przelac by
    byl przekroczony ten prog 80%. Nie chce isc do oddzialu by sie o cokolwiek
    dowiadywac.

    Poratujecie?

    PS
    Tak, wiekszosc lokat mam u Czarneckiego ale kusi mnie ten melon albo nissany!

  • 2. Data: 2011-09-15 21:05:27
    Temat: Re: PKO BP - lokata i dzien odniesienia
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    dziadowska lokata dziadowski procent

    wstyd i ty sie dałes omamić temu oszołomowi Majewskiemu

    wstyd

  • 3. Data: 2011-09-15 21:26:54
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > Tak, wiekszosc lokat mam u Czarneckiego ale kusi mnie ten melon albo
    > nissany!
    Melona kup sobie w sklepie, a o nisanie to lepiej zapomnij LOL

  • 4. Data: 2011-09-15 22:24:58
    Od: "Bags" <k...@o...pl>

    "Papkin" wrote in message news:4e7263cd$1@news.home.net.pl...

    Jak nisko trzeba upaść, żeby z własnej, nieprzymuszonej woli korzystać z
    usług tego dziadowskiego banku ...

    Bags

  • 5. Data: 2011-09-16 04:46:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-16 00:24, Bags wrote:
    > "Papkin" wrote in message news:4e7263cd$1@news.home.net.pl...
    >

    > Jak nisko trzeba upaść, żeby z własnej, nieprzymuszonej woli korzystać z
    > usług tego dziadowskiego banku ...
    >

    > Bags

    Moglbys uzasadnic?

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 6. Data: 2011-09-16 06:59:11
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <p...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:4e72d4c1$1@news.home.net.pl...

    jakos ludzie kredyty u nich biora, dobry bank nie musi dawac duzego
    oprocentowania na lokatach, to slabe male banki musza tak robic

  • 7. Data: 2011-09-16 11:13:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Józef Gołaś wrote:
    > dziadowska lokata dziadowski procent
    >
    > wstyd i ty sie dałes omamić temu oszołomowi Majewskiemu

    pie... tego goscia, pytam o date dnia odniesienia ale tylko po mnie jedziecie.
    Mam ten bank gdzies, fakt ale 1000zl mozna im wplacic, znajac dzien odniesienia
    przygotuje tyle na koncie by lokata wystarczyla taka "marna".