  • 1. Data: 2011-09-15 17:28:57
    Temat: Alior - TRZY konta oszczednosciowe PLN
    Od: ms <n...@n...com>

    Czy komus udalo sie zalozyc trzy konta oszczednosciowe w PLN na jednego
    wlascicela w Aliorze?
    Bo przy mnie chyba nawalil ich system i pozwolil na zalozenie 3 kont
    oszczednsociowych.
    Na wszystkie trzy moge przelewac pieniadze z tym ze umowa wygnerowala
    sie tylko do dwoch!
    Wszystkie konta normalnie widze na "Pulpicie"
    Zadzwonilem na infolinie (bo mailowo to nie da rady) stracilem 30 minut
    na zglaszanie problemu i od ponad 2 tygodni sprawe wyjasniaja...chyba
    maja zagwozdke :-)
    Ciekawe jaka nagrode mi zaoferuja za zlamanie systemu :-)

    Mial ktos jeszcze taka sytuacje?

    ms.

  • 2. Data: 2011-09-15 17:30:49
    Temat: Re: Alior - TRZY konta oszczednosciowe PLN
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.09.2011 19:28, ms pisze:
    > Ciekawe jaka nagrode mi zaoferuja za zlamanie systemu :-)

    Kopa w tylek ;)
    Blad w regulaminie zglosilem im 2 tygodnie temu i do dzis nie poprawili ;)

  • 3. Data: 2011-09-16 13:56:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ms" j4tckq$ag3$...@n...onet.pl

    > Ciekawe jaka nagrode mi zaoferuja za zlamanie systemu :-)

    Kiedyś dwoje ludzi opisano w gazetach -- złamali system w Polbanku. :)
    Nagrodą było siedzisko. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-09-18 11:11:51
    Od: ms <n...@n...com>

    > "ms" j4tckq$ag3$...@n...onet.pl

    > Kiedyś dwoje ludzi opisano w gazetach -- złamali system w Polbanku. :)
    > Nagrodą było siedzisko. ;)

    No jakby ktos ze zlymi intencjami doszedl przed Aliorem co jest
    przyczyna takiego zjawiska jak mi sie przytrafilo to kto wie co by sie
    dzialo...

    ms.