-
Bankowość internetowa: wymagania klienta cyfrowego
... obsługa oraz bezzwłoczne wsparcie. To trzy najbardziej pożądane cechy bankowości elektronicznej - uznali ... w oczekiwanym miejscu i czasie, społecznościami finansowymi czy salonami doradztwa bankowego. Informacje o raporcie Raport KPMG w Polsce pt. „Bankowanie i klikanie” powstał na podstawie badań jakościowych i ilościowych, przeprowadzonych we ...
-
Lojalność klientów bankowości coraz mniejsza
... wpływ na nowego banku jest atrakcyjna oferta (średnio 68% wskazań), dobra obsługa online (68%), dogodna lokalizacja bankomatów (64%) oraz łatwość założenia konta ... Według raportu, blisko połowa transakcji jest efektem wysokiego wskaźnika lojalności klienta do banku. W Stanach Zjednoczonych, niemal jedna trzecia sprzedanych ofert jest następstwem ...
-
Czy bankowość internetowa i mobilna nam wystarczy?
... nowymi wyzwaniami. Według informacji zawartych w raporcie „Bankowość mobilna w Polsce 2022 oczami klienta” banki w swojej strategii rozwoju nie powinny jednak wykluczać osób ... gdzie poza adaptacją rozwiązań w nowym modelu chmurowym istotna jest też obsługa modeli multicloudowych. Na poziomie architektury rozwiązań bankowych, wyzwaniem jest ...
-
Zamożni Polacy i ich sposoby oszczędzania
... innych pytań przynosi lektura najnowszego raportu Deutsche Bank - "Portret zamożnego Polaka – Klienta Premium". Zobaczmy, jak oszczędzają najzamożniejsi z nas. Czy możemy się ... korzystać z możliwości, jakie daje im tzw. private banking, a więc spersonalizowana obsługa bankowa. Równocześnie co roku przybywa klientów o nieco niższym, ale zdecydowanie ...
-
Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację
... 10 cyfrowych Polaków szybko przyzwyczaiło się do korzystania z bankowości elektronicznej oraz, że obsługa w kanałach cyfrowych nie sprawia im problemów. Co najważniejsze, powszechne jest ... zainteresowania, oraz brak wiedzy doradców na temat historii kontaktów klienta z bankiem oraz wcześniejszych ustaleń. Filary Wiarygodność i Personalizacja mogą ...
-
Po bankowość do Facebooka?
... – Generacji X i Boomersów wciąż najważniejszym czynnikiem w wyborze usług bankowych jest obsługa klienta. Banki spółdzielcze mają zazwyczaj wyższą niż przeciętną liczbę konsumentów urodzonych ... odwiedzające oddziały większy nacisk kładą na jakość prowadzonych usług. Jednak raport Novantasa wskazuje, że nawet jeśli konsumenci zgadzają się, że ...
-
Jak poprawić płynność finansową firmy?
... utratę płynności finansowej. Portal IPO.pl przedstawił raport "Jak poprawić płynność finansową 2009", który zawiera ... zwraca główną uwagę na odbiorców swojego klienta, stan bieżących należności oraz ogólnie na ... wartości faktur i oprocentowanie liczone od wykorzystanych środków. Obsługa, jaką oferuje faktor jest bardziej rozbudowana i złożona od ...
-
Boże Narodzenie 2015 będzie kosztować 1 282 zł
... itp.), a także opcja wymiany lub zwrotu zakupionego towaru oraz obsługa posprzedażowa. Gdy decydujemy się na zakup prezentów w tradycyjnych sklepach, najczęściej ... i płatności, natomiast ogół badanych Europejczyków stawia na przyjazne przywitanie/ przyjęcie klienta w sklepie. Informacje o badaniu: Badanie on-line przeprowadzono wśród ponad 14 tys ...
-
Co muszą robić banki, żeby nie przegrać z branżą FinTech?
... oferuje szereg przydatnych aplikacji finansowych. Podczas, gdy banki dostarczają więcej pozytywnych doświadczeń w bardziej dojrzałych kanałach, takich jak oddział i strona internetowa, raport zaleca, aby zapewnić lepsze doświadczenia w coraz bardziej popularnych kanałach cyfrowych, takich jak mobile i chatboty/asystenci głosowi.
-
Historia kredytowa: co należy wiedzieć?
... przez klienta historii jego ... klienta. Jeśli klient figuruje w bazie BIK, bank otrzymuje informacje dotyczące zobowiązań klienta: kiedy, jakiego rodzaju zobowiązania, w jakiej wysokości, w jakiej walucie klient posiadał lub posiada oraz jak wygląda lub wyglądała obsługa tych zobowiązań. Ważne jest również to, iż sam klient może taki raport ...
-
Zdolność kredytowa: co o niej decyduje?
... Część banków włączy to do wydatków potencjalnego klienta i obniży jego zdolność kredytową. Tak samo może się stać ... , wysokimi zobowiązaniami lub niewielkimi zarobkami. Rzetelna obsługa zobowiązań i dobry BIK Bardzo ważna jest ... że klient daje sobie radę z zadłużeniem. Raport BIK, pokazujący obraz naszej wiarygodności finansowej, można uzyskać ...
-
Jak opanować kłopoty finansowe w kryzysie?
... miesiąca, a mamy do spłacenia kredyt? – Gdy spodziewamy się problemów z prawidłową obsługa kredytu, zachęcam by niezwłocznie poinformować o tym bank i z pozycji „rzetelnego kredytobiorcy” negocjować ... sprawdzić pobierając z Biura raport na swój temat. Jeśli wpis jednak jest, to trzeba mieć świadomość, że będzie widniał na koncie klienta tak długo, ...
-
Firmy pożyczkowe: czy pandemia zatrzyma digitalizację?
... obsługa klientów poprzez boty) nie zawsze są wydolne, przy tak dużej liczbie osób korzystających. Czy cyfrowy sceptycyzm będzie dotyczył branży pożyczkowej? Czy nowe technologie wciąż będą kluczowe dla rozwoju tego sektora? Pandemia zmienia rynki, trendy oraz potrzeby i zachowania konsumentów. Powyższy raport ... klienta indywidualnie, konstruować ...