-
Bankowość online: błąd banku może odstraszyć klienta
... przez przypadek zalogować na cudze konto. Również zgłosił ten fakt obsłudze klienta, jednak nie wspomina z jakim efektem. „Na bezpieczeństwo w banku wirtualnym składa się ... , podobnie jak na rynku karcianym pojawi się maksymalny limit – udział własny klienta. Wszystko ze względu na trwający wyścig pomiędzy złodziejami, a bankami. Instytucje finansowe ...
-
3 filary cyfrowego onboardingu klienta w bankowości
... procedurami i wysokimi kosztami operacyjnymi. Dodatkowo wymagała większego zaangażowania klienta i jego osobistej wizyty w oddziale. W dobie cyfrowej transformacji, klienci oczekują ... , aby utrzymać wysoki standard usług i zapewnić płynność operacyjną, zwłaszcza w obsłudze przedsiębiorstw, gdzie potrzeba uproszczenia procesów jest szczególnie pilna. ...
-
Citi Handlowy: zmiany w obsłudze kart Visa Business
... zmiana limitu na karcie. Zwiększono liczbę operacji realizowanych telefonicznie – teraz cały proces wydania duplikatu karty realizowany jest przez Biuro Obsługi Klienta, bez konieczności dosyłania dyspozycji w formie papierowej. Także telefonicznie oraz poprzez przesłanie wiadomości email do BOK pełnomocnik programu kart business może ...
-
Klient hiperpołączony czyli bankowość w nowym wymiarze
... analogiczny scenariusz. - „Obecnie widoczna jest postępująca automatyzacja i informatyzacja usług bankowych. Odbywa się ona kosztem zmniejszania znaczenia oddziałów w codziennej obsłudze klienta. Jednak krajowa sieć placówek nie doświadczyła jeszcze drastycznych zmian. Znaczna część zamykanych oddziałów to efekt fuzji i likwidacji „dublujących się ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... (91,2%), bułgarskie (90,3%), i na końcu polskie (90,1%). Kategoria druga – „Obsługa, pomoc i doradztwo” W najważniejszej kategorii badania, poświęconej obsłudze klienta, zbadano przede wszystkim kompleksowość obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Klienci dokonywali oceny w następujących kategoriach: powitanie, przebieg rozmowy, pożegnanie ...
-
Uwierzytelnianie biometryczne w Getin Bank
... uwierzytelniania trwa jedynie ok. 1,5 sekundy, a integracja z wewnętrznym systemem banku zapewnia skrócenie procesu obsługi klienta w oddziale banku. Technologia biometryczna może być wykorzystywana nie tylko w oddziałowej obsłudze klienta, ale również np. w bankomatach (w tej chwili jest ok. 80 tys. biometrycznych bankomatów wykorzystujących ...
-
Gdzie po fundusze?
... bankowe, zakładają aktywną sprzedaż i docieranie do potencjalnego klienta, który nie zawsze przyjdzie do banku, aby otworzyć rejestr w funduszu. Coraz częściej tak działające osoby określamy mianem doradców finansowych. Jak dużą rolę odgrywają one w pośrednictwie finansowym i obsłudze klientów, wiedzą dobrze Ci wszyscy, którzy zetknęli ...
-
Historia kredytowa Ukraińców staje się jasna
... zaciągania kredytów przez obecnych klientów depozytowych, posiadających zobowiązania za granicą, tj. w kraju swojego pochodzenia oraz realizacja odpowiedzialnego podejścia w obsłudze klienta. Mechanizm międzynarodowej wymiany danych gwarantuje bowiem, że następuje ona z poszanowaniem przepisów o ochronie danych osobowych oraz z zachowaniem wysokich ...
-
Branża leasingowa najmocniej prześwietla firmy handlowe
... kwartału 2021 r. i wyniosła ponad 317 tys. W przypadku jednosoobowych działalności gospodarczych weryfikacja potencjalnego klienta jest często podwójna – sprawdzany jest NIP firmy i PESEL jego ... czy maszynie produkcyjnej przedsiębiorstwo zarabia. Z naszego doświadczenia w obsłudze wierzytelności leasingowych wynika, że wizja utraty auta czy ...
Tematy: leasing, branża leasingowa, firmy leasingowe, KRD, rejestr dłużników, dłużnicy, zadłużenie firm, długi -
Opóźnienie w spłacie a kolejny kredyt
... zwłaszcza wtedy, gdy taki klient ma zaległości w terminowej obsłudze zobowiązań. Zwykła niefrasobliwość czy konkretna przeszkoda? W przypadku krótszych terminów i niedużych kwot dla banku ważna jest przyczyna powstania zadłużenia – czy zaległość powstała z powodu niefrasobliwości klienta, który bez konkretnej przyczyny nie regulował rat w terminie ...
-
Jak korzystać z karty nie ponosząc kosztów?
... są przekonane,że karta jest droga w obsłudze i łatwo może wpędzić w nadmierne zadłużenie, z którym później trudno będzie się uporać. Wystarczy jednak spojrzeć ... kartą. Transakcja rozłożona na raty tak jak zwykła transakcja, obniża wysokość dostępnego dla klienta limitu kredytowego. Wraz jednak ze spłatą kolejnych rat limit wzrasta i wraca do normalnej ...
-
LIVECHAT SOFTWARE S.A. na GPW
... lub zastąpienie tradycyjnych metod sprzedaży prowadzonych w przedsiębiorstwie poprzez wsparcie klienta odwiedzającego witrynę oraz analizę jego potrzeb w czasie rzeczywistym ... i dane statystyczne oraz tym które dążą do osiągnięcia najwyższych standardów w obsłudze klienta. Z produktu Spółki korzysta 6 890 klientów z 89 krajów z całego świata ( ...
-
Produkty finansowe mają być inkluzywne
... , idealnie dopasowane do klientów. Produkty finansowe skrojone cyfrowo na miarę klienta Warunkiem większej dostępności produktów finansowych jest ich przejrzystość i ... sztuczna inteligencja i big data odgrywają coraz większą rolę w doradztwie finansowym, obsłudze klienta, sprzedaży itp. Eksperci CFA Society Poland podkreślają mocno znaczenie ...
-
Fundusze inwestycyjne: od czego zależą ich wyniki?
... , od których zależy sukces funduszu, a co za tym idzie satysfakcjonująca klienta stopa zwrotu. Zarządzający mają więc sporo wyzwań. Obecna sytuacja na rynkach ... które fundusz inwestuje, a także tego, jakie są warunki umów z innymi podmiotami uczestniczącymi w obsłudze. - Czynników, które mogą mieć wpływ na wynik funduszu jest więc bardzo wiele, ...
-
BIK i inne rejestry kredytowe. Po co nam one?
... w innych państwach. Czy bez niego można byłoby w ogóle mówić o sprawnej obsłudze klientów indywidualnych? Czym on w istocie jest? I czy w ogóle powinien ... kredytodawcę, który chciałaby wiedzieć o swoich klientach jak najwięcej, a po przeciwnej klienta, którego doświadczenie na rynku kredytowym, liczba ewentualnych zobowiązań i rzetelność ...
-
Karty przedpłacone od Grupy Bonus
... premiowych dla firm, pojawiły się karty podarunkowe i młodzieżowe skierowane do klienta indywidualnego. Grupa Bonus, działająca na rynku kart przedpłaconych, ... samym uregulowaniom prawno-podatkowym, co papierowe bony żywieniowe. Jest łatwa w obsłudze i zapewnia użytkownikom dostęp do zróżnicowanej sieci placówek gastronomicznych, akceptujących ...
-
Jak poprawić swoją zdolność kredytową?
... kredytowej. Istnieje jednak kilka sposobów, dzięki którym bank spojrzy na klienta bardziej przychylnym okiem. Jak przekonać do siebie bank, radzi portal ... żadnych dodatkowych obciążeń dochodu, ale z drugiej w ocenie banku nie posiadają doświadczenia w obsłudze zobowiązań, zatem nie ma możliwości sprawdzenia czy terminowo je regulują”, wyjaśnia ...
-
Długi e-commerce wzrosły o 50%. Pomoże Boże Narodzenie?
... szybkiej i taniej dostawy oraz pozytywnych doświadczeń z danym sklepem – podaje e-Commerce Polska. Promuje to większych graczy, którzy mają odpowiednie doświadczenie w obsłudze klienta. A ci oczekują od zakupów online wygody. Na przykład ponad połowa kupujących wymienia możliwość darmowego odesłania produktów kurierem (door-to-door) jako czynnik ...
-
Kredyt we frankach ciągle tańszy
... się na poziomie 3,80 zł. Wtedy dotychczasowe oszczędności zrobione na obsłudze kredytu frankowego wyparowałyby w cztery lata. Przy kursie 4 zł zajęłoby to ... kredytu w PLN i CHF. Jak wynika z wyliczeń kredyt zaciągnięty przez klienta w czerwcu 2003 roku w złotych kosztował w obsłudze niemal 178,9 tys. zł, podczas gdy frankowy niecałe 133,1 tys ...
-
Faktoring 2007 w Polsce: dynamiczny wzrost
... wyjdzie na dobre całej polskiej gospodarce. Działania dużych firm, które zainteresowały się faktoringiem i agresywnie walczą o klienta nie wyparły jeszcze faktorów o mniejszym procentowym udziale w rynku, specjalizujących się w obsłudze małych firm. W Rankingu Faktor 2007, przygotowanym wspólnie przez Hilton-Baird Polska oraz portal IPO.pl, pośród ...
-
Kredyty hipoteczne - co po franku szwajcarskim?
... nieruchomości ten element także jest istotny jako jeden z decydujących o prawidłowej bieżącej obsłudze kredytu. Ponadto jest to element, którego regulacji najwięcej uwagi poświęca KNF. ... zadłużeniu. Zgodnie z jej zapisami suma rat kredytowych spłacanych przez klienta detalicznego nie może przekraczać 50 lub 65 procent miesięcznych dochodów (w ...
-
Bankowość mobilna: jest dobrze, a może być jeszcze lepiej
... znajduje się kwestia możliwości uzyskania przez klienta informacji o ofercie na stronie internetowej banku - 67 proc. Kolejny krok w podróży klienta - aktywacja usług cyfrowych wygląda ... plasują się w takim zestawieniu niżej. - Kanały cyfrowe są znacznie tańsze w obsłudze oraz o wiele lepiej odpowiadają na współczesne potrzeby coraz liczniejszej ...
-
Oferty kredytów hipotecznych XII 2009
... okazji zarzucają haczyk na inne usługi finansowe klienta, któremu pożyczyli na mieszkanie. W efekcie kredyt hipoteczny staje się kotwicą, która łączy klienta z bankiem na lata, i to nie tylko ... zł raty w złotych wobec 1430 zł w euro). Z kolei kredyt we franku był tańszy w obsłudze w grudniu o 18 proc. To 1550 zł, tak jak przed miesiącem. Ale wtedy ...
-
Złe kredyty mieszkaniowe: wspólny problem banku i dłużnika
... już w pół roku po udzieleniu kredytu. Relatywnie duża jest liczba kredytów opóźnionych w obsłudze w pół roku po udzieleniu oraz lekki wzrost tych opóźnień (szybkich – ... postępowania, gdyż powoduje narastanie długu klienta, trudności banku w kontaktach z klientem, a w konsekwencji utratę klienta i konieczność zawiązywania rezerw bankowych na „zły” ...
-
PSD2 już obowiązuje. Jak zmieniają się płatności?
... prawnik i partner zarządzający w kancelarii Legal Geek, specjalizującej się w obsłudze sektora finansowego. W ramach kanałów internetowych większość podmiotów ... klienta, bank zwróci więcej Dyrektywa PSD2 doprowadziła również do zmniejszenia kwoty odpowiedzialności klienta, któremu skradziono kartę lub który kartę zgubił. Do tej pory klienta ...
-
Kredyt konsolidacyjny dla firm
... również pamiętać, iż większość banków wymaga pozytywnych opinii o terminowej obsłudze posiadanych kredytów. Konsolidacja nie jest więc dla osób, ... wysokość ustalana jest z każdym klientem indywidualnie i zależna jest przede wszystkim od zdolności kredytowej klienta i wartości nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie kredytu. W ramach kredytu PKO ...
-
Metalowa karta debetowa w Noble Bank
... bankingu w Polsce – jako jedyny, od początku tworzony był specjalnie z myślą o obsłudze najbardziej wymagających Klientów. Co za tym idzie, wszystkie oferowane przez ... prosty produkt jak ROR ma za zadanie w każdej chwili chronić i pomnażać majątek Klienta. Obok klasycznych funkcjonalności, jak wygodna bankowość online, darmowe wypłaty z bankomatów w ...
-
Kredyty dla małych i średnich firm: czy oferta jest atrakcyjna?
... Z jednej strony jest to skutkiem pojawienia się na rynku banków wyspecjalizowanych w obsłudze tego segmentu klientów. Jednym z nich jest FM Bank, działający na ... decyzja kredytowa podejmowana jest szybko a pieniądze mogą być postawione do dyspozycji klienta w bardzo krótkim czasie. Maksymalna kwota pożyczki w przypadku „Kredytu Ekspresowego” to ...
-
Karty płatnicze: płać bezpiecznie
... sytuacja, w której bank udowodni nam, że do kradzieży doszło z winy klienta, który przechowywał kartę albo PIN w niestaranny sposób, sam udostępnił je nieuprawnionej osobie lub ... kartą w terminalu: Nie trać jej z oczu. Nie pozwól kelnerowi w restauracji czy obsłudze w hotelowej recepcji oddalić się z nią „na zaplecze”. Jeśli nie dysponuje przenośnym ...
-
Zdolność kredytowa: jak ją wykazać?
... . Trudno przecież przewidzieć jakie okoliczności mogą przeszkodzić mu w obsłudze zadłużenia za 5, 10 czy 15 lat. Procedura oceny zdolności kredytowej ... jest jednak naszym niezbywalnym przywilejem, bank może potraktować nas jak każdego innego klienta, szczególnie gdy w grę wchodzi kredyt długoterminowy kredyt o znacznej wysokości. Kwota kredytu ...
-
Banki oferują zarządzanie budżetem domowym
... rozwiązaniem wkrótce jeszcze się powiększy, mimo że narzędzie proste w obsłudze przez klienta, we wdrożeniu jest bardzo wymagające i czasochłonne. Ale są korzyści. ... w czasie rzeczywistym. Do pełnego obrazu struktury wydatków konieczne będzie opisywanie przez klienta wydatków opłaconych gotówką. Wszystkie informacje prezentowane są liczbowo, ale też ...
-
Bank Pekao odświeża pakiety dla firm
... przypadku pozostałych pakietów jego prowadzenie jest darmowe, jeśli wpływy na rachunki klienta w danym miesiącu kalendarzowym wyniosą co najmniej 1 000 zł. Gdy ten ... internetowej. Klienci posiadają także bezpłatny dostęp do nowoczesnej, bezpiecznej i łatwej w obsłudze bankowości internetowej, która jest dostępna 24 h na dobę oraz do aplikacji ...
-
mBank: mobilny terminal i rachunek za 0 zł dla przedsiębiorców
... płatności. Potwierdzenie dokonania transakcji przesyłane jest do klienta SMS-em lub e-mailem, a przedsiębiorca w każdej chwili może sprawdzić historię ... obsłudze finansów online - zwraca uwagę Tomasz Kość dyrektor Departamentu Małych i Średnich Firm w mBanku. – Dla nich terminal to szansa na zwiększenie obrotów i możliwość zachęcenia klienta ...
-
Fundusze inwestycyjne: fakty vs mity
... narzędzi online prezentujących podstawowe parametry. Jednym z najbardziej zaawansowanych, a jednocześnie prostych w obsłudze jest platforma db Navi (www.dbnavi.pl). Pozwala ona przeglądać i porównywać ... – wyjaśnia Monika Szlosek. Mit: fundusz inwestycyjny to produkt, który wiąże klienta na długie lata Takiego zdania jest aż jedna trzecia ankietowanych ...
-
Sektor MŚP nie płaci za leasing. Długi przekraczają 1,36 mld zł
... firmy transportowe, kurierzy i przewoźnicy są w czołówce zadłużonych. Z naszej praktyki w obsłudze wierzytelności wynika jednak, że typowy dłużnik leasingowy to przedsiębiorca z sektora ... zyskują szerszy kontekst decyzyjny i większą pewność co do wiarygodności klienta – wyjaśnia Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji ...