eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Citi Handlowy: zmiany w obsłudze kart Visa Business

Citi Handlowy: zmiany w obsłudze kart Visa Business

2011-06-17 12:08

Citi Handlowy wprowadził serię modyfikacji, które mają przekładać się na jakość obsługi kart typu business i tym samym satysfakcję użytkowników tego produktu. Wszystkie udoskonalenia powstały w oparciu o systematyczną analizę potrzeb posiadaczy kart biznesowych.

Przeczytaj także: MasterCard PayPass i Visa payWave w Citi Handlowy

- Niedawno mówiliśmy, że ponad 70% firm z Listy 500 największych przedsiębiorstw przygotowanej przez Rzeczpospolitą to nasi klienci. Myślę, że jednym z przyczynków do ich sukcesu stała się nasza oferta. Staramy się konsekwentnie ją ulepszać aby nadążać za zmieniającymi się potrzebami biznesu. – powiedziała Małgorzata Wojciechowska, szef Pionu Bankowości Transakcyjnej w Citi Handlowy. – Jednym z popularnych wśród firm produktów są karty typu business. Mam nadzieję, że wprowadzone nowości utrzymają ten status quo.

Bank oferuje dwa typy karty Visa Business – gwarantowane i obciążeniowe, które są praktycznym narzędziem do realizacji wydatków służbowych. Zasadniczą różnicą jest sposób rozliczania – w przypadku kart gwarantowanych, jeśli użytkownik nie ureguluje zobowiązania karta zostaje zablokowana, a zadłużenie zostaje rozliczone z rachunku firmy. Natomiast w przypadku kart obciążeniowych po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, wydatki regulowane są automatycznie z rachunku firmowego.

Wspólny dla obu typów kart jest szeroki wachlarz korzyści - oprócz funkcji dokonywania płatności, bogaty pakiet ubezpieczeń, możliwość łatwego monitorowania wydatków służbowych; usprawnienie procesu rozliczania i księgowania wydatków służbowych czy program rabatowy. Tym, co szczególnie ważne, to dostępne 24 godziny na dobę Biuro Obsługi Klienta, gdzie dzwoniąc można szybko zablokować zgubioną kartę czy zamówić jej duplikat.

Najnowsze modyfikacje wykorzystują nowoczesne kanały komunikacji z bankiem, takie jak Internet czy telefon. Dzięki temu klienci szybciej i łatwiej będą mogli kontaktować się z bankiem i sprawniej realizować operacje na kartach, takie jak spłata zadłużenia czy zmiana limitu na karcie. Zwiększono liczbę operacji realizowanych telefonicznie – teraz cały proces wydania duplikatu karty realizowany jest przez Biuro Obsługi Klienta, bez konieczności dosyłania dyspozycji w formie papierowej.

Także telefonicznie oraz poprzez przesłanie wiadomości email do BOK pełnomocnik programu kart business może zmienić limit poszczególnych kart - co szczególnie ważne, dyspozycje które wpłyną do 16:00 zostają zrealizowane jeszcze tego samego dnia.

Użytkownicy kart gwarantowanych Visa Business mogą także łatwiej spłacać zadłużenie przez zastosowanie Polecenia Zapłaty – dzięki tej opcji jest ono automatycznie regulowane przez bank. Użytkownik powinien zapewnić tylko środki na rachunku, reszta operacji odbywa się bez jego udziału.

Dodatkowo Bank wprowadził możliwość wyjaśniania wszelkich bieżących kwestii związanych z obsługą programów kart Visa Business korzystając ze specjalnej skrzynki pocztowej „Bezpieczny Email”. Pod tą nazwą kryje się indywidualna skrzynka pocztowa danego klienta założona na serwerze Citi Handlowy. Dostęp do wszystkich wiadomości możliwy jest tylko po autoryzacji, poprzez szyfrowane połączenie SSL. W ten sposób komunikacja z bankiem jest o wiele szybsza z pominięciem tradycyjnej poczty i bez użycia papieru, za to z gwarancją bezpieczeństwa informacji.

Przeczytaj także

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: