-
Toyota wdroży w Polsce bankowość elektroniczną
... z dystrybutorem samochodów Toyota w Polsce – Toyota Motor Poland. Najlepszym przykładem wspólnych działań jest rozpoczęcie kampanii reklamowej Złota Era Toyoty oraz przygotowanie dla klientów Programu Partnerskiego Toyota More. Celem obu organizacji jest realizacja głównej wizji Koncernu Toyota. Dzięki współpracy marketingowej możliwe jest ...
-
Kampania prezydencka we Francji na ostatniej prostej
... kampanii prezydenckiej we Francji dochodzi do znacznych przetasowań. Liderująca w sondażach Marine Le Pen ... bazowy zakłada wygranie wyborów przez Macrona, co w dłuższym terminie otworzy drogę do stopniowych wzrostów EUR/USD z celem na koniec roku na poziomie 1,10. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w niniejszym opracowaniu są jedynie wyrazem ...
-
Kto wpada w długi?
... typowego dłużnika? Podczas Ogólnopolskiego Dnia bez Długów warto wspomnieć o kampanii KREDYTOBRANIA 2.0. Dobre Praktyki Konsumenta. Jest ona adresowana do osób młodych i w średnim wieku, zatem grupy w największym stopniu skłonnej do zaciągania kredytów i pożyczek. Jej celem jest zachęcanie do rozważnego, odpowiedzialnego i ostrożnego postępowania ...
-
Fałszowanie pieniędzy - kampania edukacyjna
... obrotu gotówkowego, w tym kasjerów, osób odpowiedzialnych w firmach za finanse czy zwykłych obywateli płacących gotówką za kupowane towary i usługi. Głównym celem całorocznej kampanii jest uświadomienie problemu podrabiania pieniędzy oraz edukacja w zakresie zabezpieczeń banknotów oraz ochrony przed falsyfikatami. Fałszowanie pieniędzy jest poważną ...
-
Tak mało potrzeba do wzrostów EUR/USD
... znając Trumpa on w międzyczasie dalej będzie robił swoje. Warto przypomnieć, że podczas kampanii wyborczej wypłynęło wiele skandali związanych z Trumpem (na czele z taśmami jego niecenzuralnych ... trafi plan cięcia wydatków socjalnych o 3,6 bln USD, a według doniesień prasowych celem jest zrównoważenie budżetu w ciągu następnej dekady. Plan jest oparty ...
-
Zaciągnięcie kredytu: dobre praktyki w cenie
... podniesienie poziomu ochrony praw konsumentów. Podniesienie świadomości, a zatem kompetencji finansowych i etycznych przy zaciąganiu zobowiązań, stało się celem inicjatorów i partnerów kampanii społecznej KREDYTOBRANIA 2.0. - Brak systemowych i skutecznych rozwiązań, począwszy od początkowych etapów obowiązkowego nauczania szkolnego, powoduje, że ...
-
DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results
... oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama itp.). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) np. konkurencją. W tym celu tworzy odpowiednie grupy nabywców. Celem badania jest zakwalifikowanie odbiorcy kampanii promocyjnej do określonego tupu ...
-
Live Shopping. Jak kupować bezpiecznie?
... usługa szybko stała się stałym elementem kampanii sprzedażowych. W 2020 r. pierwsze 30 minut kampanii przedsprzedaży w Dniu Singla – jednego z najważniejszych komercyjnych ... , wiele amerykańskich firm zaczęło również interesować się trendem live shoppingu, celem zwiększenia przychodów w obliczu lockdownów i innych ograniczeń. Nie minęło wiele czasu, ...
-
Debiut QUARTICON S.A. na NewConnect
... wpływu na działalność Emitenta. Spółka rozważa wykorzystanie wymienionej spółki w przyszłości celem prowadzenia sprzedaży oferowanych przez nią usług na rynkach azjatyckich. Umowa ... ofertę o dwa nowe produkty: o Moduł do automatyzacji marketingu dla kampanii e-mail (triggered Email) – narzędzie do autonomicznego sterowania wysyłką wiadomości email ...
-
Powstają dobre praktyki dla polskiego crowdfundingu
... , a także inwestycyjnego (tzw. crowdfundingu udziałowego, crowdinvestingu). Nadrzędnym celem przyświecającym twórcom Zasad jest ujednolicenie praktyk biznesowych ... możemy mówić o istotnym wzroście aktywności emitentów i inwestorów oraz wartość kampanii, z których największe sięgają 4 mln zł. Wobec braku zwartej regulacji dotyczącej crowdinvestingu ...
-
Budżet domowy w czasie pandemii. 5 praktycznych wskazówek
... wie jak się zachować, co powiedzieć, w jaki sposób rozmawiać. – Pamiętajmy, że celem profesjonalnych firm windykacyjnych jest realne wsparcie konsumenta w spłacie zadłużenia, a to ... 70 proc. konsumentów, którzy brali udział w badaniu opinii realizowanym w ramach kampanii „Windykacja? Jasna Sprawa”, przyznawało otwarcie, że nie wie, w jaki sposób ...
-
Dane makro pozytywnie wpływają na rynki wschodzące
... godną uwagi jest fakt, że umocnienie przyszło w okresie rozwiązania sejmu i rozpoczęcia kampanii wyborczej, która może destabilizować finanse państwa w kolejnych okresach. Kluczowy wydaje ... perspektywach gospodarczych i to powinno stale wywierać presję na dolara. Wyraźnym celem wzrostów jest teraz okolica 1.3950 – czyli linia łącząca ostatnie ...
-
Karty Visa: ponad milion nowych w IV kw. 2007r.
... się o 34%, zaś wartość płatności dokonanych tymi kartami wzrosła o 34,6%. Celem organizacji Visa Europe jest rozwój obrotu bezgotówkowego, korzystnego dla konsumentów, detalistów, ... na potrzebę świadomego i rozsądnego korzystania z tego instrumentu. W trwającej obecnie kampanii informacyjno-edukacyjnej zwracana jest m.in. uwaga na to, że karta ...
-
Kursy walut rynków wschodzących pod presją
... miałaby pobudzić gospodarkę. Być może jest to kolejny element trwającej kampanii wyborczej. W każdym razie kolejny pakiet stymulujący, gdyby został wprowadzony, będzie ... słabsze dane o sprzedaży detalicznej (czwartek) GBPUSD powinien pozostać pod presją sprzedających. Celem ruchu będzie minimum trendu w pobliżu 1,68. Jutro publikowane będą notatki ...
-
Alior Bank - nowy gracz na rynku
... Banku BPH (2002-2006), już rok temu prowadził zaawansowane rozmowy z inwestorami z całego świata. Celem miała być budowa banku od podstaw. W końcu po miesiącach rozmów na ... zestaw pytań bank oferował 100 zł oraz możliwość wygrania nagród. Chwalono się, że w kampanii udział wzięło 80 tys. osób, które są potencjalnymi klientami banku. Pierwsze wpadki ...
-
Wybór OFE: czy warto zdać się na los?
... trzy czwarte osób, do których wysłano przypomnienia, sama zapisała się do OFE. To pozytywny efekt kampanii medialnych jakie w okresach przed losowaniami prowadzą największe fundusze. Oczywiście ich głównym celem nie jest edukacja ekonomiczna społeczeństwa, ale raczej troska o własny biznes. Najwięksi gracze są bowiem ...
-
Długi Polaków: 17 XI wyrównaj rachunki
... refleksji nad stanem naszych finansów osobistych - podał KRUK S.A., inicjator akcji. Na potrzeby kampanii edukacyjnej „Nasze Długi”, której elementem jest dzisiejszy „Dzień bez Długów”, przeprowadzono w dniach 1-17 listopada ankietę, której celem było ustalenie, jaki jest stosunek użytkowników Internetu do problemu spłacania należności. Wyniki ...
-
MIFID odmieni polski rynek finansowy?
... Rozporządzenia z 2006 r.) ustanowiły spójne ramy prawne dla rynku usług inwestycyjnych w państwach UE. Celem tego zbioru regulacji jest zatem m.in. zwiększenie przejrzystości działania ... z określonymi rodzajami produktów finansowych (w tym, z uwzględnieniem kampanii reklamowych i promocyjnych instytucji finansowej). Adresaci regulacji MIFID ...
-
USA: skrócony tydzień na Wall Street
... . Kolejne dni pokażą, jak na te lakoniczne komunikaty, przypominające hasła z kampanii wyborczej, zareagują giełdy. Konrad Widuliński Polska i Europejskie Rynki Wschodzące Za ... pewno ucieszyła wielu polskich kredytobiorców, ale jeśli osłabienie złotówki stanie się celem spekulantów, to radość może okazać się trochę przedwczesna, bo frank w takiej ...
-
Płatności mobilne - chleb powszedni
... płatniczych oraz bankomatów, organizacja Visa podjęła już w połowie lat 90. Celem było przygotowanie infrastruktury płatniczej, która zapewni najwyższe bezpieczeństwo kart i stworzy ... działań. Visa Europe wspólnie z polskimi bankami zrealizowała szereg kampanii promujących łatwość, szybkość i wygodę takich płatności, zarówno wśród konsumentów, jak ...
-
Bankowość elektroniczna: 6 sposobów na spokój ducha
... się złapać w sieci finansowych oszustów. Wskazówki są elementem autorskiej kampanii Kapitalni.org, edukującej internautów w zakresie zarządzania domowym budżetem, oszczędzania i ... swojego życia w sieci Dzięki mediom społecznościowym jesteśmy dużo łatwiejszym celem dla każdego oszusta w sieci. Sami udostępniamy bardzo dużo informacji, dołączamy ...
-
Konsumenci także odpowiadają za rynek finansowy
... iż jeśli celem projektów edukacyjnych nie będzie wzmocnienie kompetencji etycznych, moralnych, motywowanych choćby tym, iż niedopełnianie obowiązku szacowania samodzielnie przez gospodarstwo domowe własnych możliwości spłaty przynosi poważne koszty po stronie także konsumenta i kredytobiorcy, to skuteczność takich kampanii społecznych będzie niska ...
-
Gdzie dotarł polski rynek płatności online?
... polskich operatorów płatności – dodaje Krystian Wesołowski. 3. Wszędzie BLIK Celem aplikacji BLIK jest osiągnięcie pozycji najpopularniejszej, wielokanałowej formy płatności, ... MasterCard włożyły w tym roku sporo wysiłku, aby zorganizować kilka głośnych promocji. Podczas kampanii „Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!", osoby płacące kartą otrzymywały ...
-
Rynki finansowe zagubione
... USA Trump nie pokazał swojego nieprzewidywalnego oblicza, a za to porzucił retorykę z kampanii wyborczej, gdzie podkreślał walkę o miejsca pracy utracone na rzecz zagranicznej produkcji. ... te kwestie czynią EUR wrażliwym na powrót sprzedających, a EUR/USD łatwym celem na ekspresję siły dolara. W kalendarzu danych makro dziś tylko publikacje z ...
-
Alerty BIK chronią przed wyłudzeniem
... itp. Zapytania kredytowe do BIK kierują instytucje finansowe – banki lub firmy pożyczkowe, celem weryfikacji wiarygodności klienta. Banki są zobowiązane do oceny ryzyka ... ochrona przed wyłudzaniem kredytu, nie pozostaje obojętne. Przesłanki stojące u podstaw kampanii, to nie tylko konieczność wyjścia z pomocą takim sytuacjom, jak przywołana historia ...
-
Płatności bezgotówkowe wygenerują 1 proc. PKB?
... samorządowe, koordynowana przez Warszawski Instytut Bankowości, zainicjowała drugą edycję kampanii społecznej Warto Bezgotówkowo. W jej ramach zorganizowano Tydzień Płatności Bezgotówkowych, którego głównym punktem był obchodzony 16 października Dzień bez Gotówki. Celem inicjatywy jest zachęcenie Polaków do aktywnego korzystania z elektronicznych ...
-
5 istotnych pytań o zaległe alimenty na dziecko
... powodu rządzący zdecydowali się na wprowadzeniu szeregu nowych regulacji, których celem jest zdyscyplinowanie Polaków niewywiązujących się z obowiązku alimentacyjnego. I tak, od stycznia br ... dotyczącą zarówno zadłużenia Polaków jak i samej windykacji. Jednym z celów kampanii jest również zmiana myślenia o zadłużeniu i nakłonienie do przyjmowania ...
-
Dlaczego nie spłacamy zobowiązań finansowych? Preteksty są kuriozalne
... długa. O najczęściej spotykane zapytał Związek Przedsiębiorstw Finansowych w badaniu realizowanym w ramach kampanii „Windykacja? Jasna Sprawa”. Niektóe z nich brzmią dość kuriozalnie – Co ... trzeba spłacać, nie brakuje osób niewidzących nic w pracy „na czarno”, celem uniknięcia ściągania z pensji długów, nawet już potwierdzonych wyrokami sądowymi (57 ...
-
Inwestowanie w IPO. Jak nie stracić?
... pierwsze oferty publiczne, żeby nie stracić? Inwestowanie w IPO to kolejna odsłona kampanii „Policz i nie przelicz się”, w ramach której UOKiK doradza, na co ... dna. Nieudany debiut giełdowy oznacza czasem konieczność pogodzenia się z niewielką stratą, celem uniknięcia dużej straty, co dla indywidualnego inwestora jest szczególnie trudne. Źródło: ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... i marketingowe zajmujące się m.in. tworzeniem strategii reklamowych i realizacją kampanii, świadczące usługi kreatywne, lokujące reklamy w mediach, Internecie i na ... z czego opłacić podwykonawców, z którymi współpracują i utrzymać zlecenia. Głównym celem działalności agencji reklamowych, PR-owych czy marketingowych jest realizacja różnorodnych ...