eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Bank BGŻ wprowadził Smart PIN

Bank BGŻ wprowadził Smart PIN

2010-02-08 11:40

Bank BGŻ udostępnił klientom usługę Smart PIN, która polega na przesyłaniu klientom PINu do karty za pośrednictwem SMSa na telefon komórkowy. Usługa została wdrożona dzięki współpracy z firmą Oberthur Technologies i jest dostępna dla wszystkich produktów z logo MasterCard.

Przeczytaj także: Bank BGŻ: nowe pakiety dla firm

"W porównaniu do tradycyjnej, papierowej formy wysyłki PIN-u, nowa usługa daje klientowi możliwość otrzymania go znacznie szybciej i w zdecydowanie bezpieczniejszej formie. [...]" – powiedziała Grażyna Ciurzyńska, Dyrektor Departamentu Kart Bankowych w Banku BGŻ. Dodała, że w najbliższym czasie Bank wprowadzi kolejne zmiany w ofercie kart.

Do głównych cech Smart PIN należą:
  • klient może uzyskać swój PIN kilka minut po otrzymaniu karty, wysyłając pod specjalny numer hasło udostępnione przez Bank,
  • klient może uzyskać swój PIN w dowolnym miejscu i czasie, gdzie tylko jest dostęp do sieci GSM
  • karta i PIN są dystrybuowane innymi kanałami komunikacji, minimalizując ryzyko przechwycenia, co może mieć miejsce w przypadku standardowej korespondencji pocztowej,
  • efektywny monitoring dystrybucji poprzez możliwość śledzenia terminów dostarczenia i odbioru PINu przez klienta.
Rozwiązanie Smart PIN jest zgodne z wymogami międzynarodowych organizacji kartowych i z regulacjami z obszaru kart płatniczych.

oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: