Debiut Call2Action SA na NewConnect
2009-08-26 00:10
Przeczytaj także: Debiut spółki ARTEFE na NewConnect
Działalność spółkiKoncepcja modelu biznesowego spółki opiera się na sprzedaży czasu reklamowego w oparciu o sieć własnych nośników POS TV – ekrany LCD, zainstalowanych w punktach sprzedaży.
Spółka specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych na rynku reklamy. Firma oferuje reklamę na własnych nośnikach elektronicznych wykorzystując technologię Digital Signage – Call2Action (telewizja w miejscu sprzedaży). Obecnie Call2Action to 336 ekranów w sieci delikatesów „Piotr i Paweł”. W trakcie instalacji jest 200 monitorów w salonikach prasowych sieci „Kolporter”.
Podstawa emisji
Akcje Emitenta serii A zostały wyemitowane jako akcje założycielskie na podstawie aktu zawiązania Spółki z dnia 26 lutego 2008 r. Akcje Emitenta serii C zostały wyemitowane na podstawie art. 431 ksh oraz uchwały nr 2 NWZ z dnia 1 sierpnia 2008 r. w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta i pozbawienia akcjonariuszy prawa poboru w całości.
Cena sprzedaży akcji serii C wyniosła 0,31 zł.
W dniu 15 lipca 2009 r. p. Szymon Pikula sprzedał osobie fizycznej nie będącej podmiotem powiązanym z Emitentem 645.000 akcji zwykłych na okaziciela serii C, o kolejnych numerach od 14.355.001 do 15.000.000, za cenę 0,31 zł za akcję.
Kurs odniesienia wynosił 0,31 zł.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Inwestowanie na NewConnect: czy warto?
-
Rynek NewConnect nie zawsze łaskawy dla inwestorów
-
GPW ogłasza skład nowych segmentów NewConnect
-
GKS GieKSa Katowice SA na NewConnect
-
Debiut WDB Brokerzy Ubezpieczeniowi SA
-
Debiut Rovita SA na NewConnect
-
Maximus SA na NewConnect
-
Debiut na NewConnect spółki Black Point
-
Debiut SMT Software SA na NewConnect