  • 1. Data: 2009-07-21 22:05:30
    Temat: żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    kradnie mienie kupców z KDT i odgraża się, strasząc ich odpowiedzilnością
    karną (po wcześniejszym bandyckim ich pobiciu).

    a kondon znowu schował się w szafie z herr Shetyną...

    Pamietaj dziwko, że przyjdzie jeszcze dzień, kiedy zawiśniesz na latarni -
    razem z ryżym śmieciem i całą ubecką ferajną POmyjaków.

  • 2. Data: 2009-07-22 05:41:32
    Temat: Re: żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
    Od: " marq111" <m...@W...gazeta.pl>

    mow mi kondonek <g...@c...es> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pamietaj dziwko, że przyjdzie jeszcze dzień, kiedy zawiśniesz na latarni -
    > razem z ryżym śmieciem i całą ubecką ferajną POmyjaków.

    czy admin ,nie powinien takich wypowiedzi kierowac do prokuratury ?Bo
    wolność słowa to chyba też ma jakieś ograniczenia

  • 3. Data: 2009-07-22 05:55:27
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Ten przygłup już dawno powinien odpowiadać karnie za bluzganie przekleństwami
    i obrażanie osób publicznych.
    Jakby dostał wysoką grzywnę plus podanie wyroku do wiadomości publicznej to
    byłaby to zasłużona kara za jego chamstwo i debilizm.

  • 4. Data: 2009-07-22 07:14:10
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik " marq111" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > czy admin ,nie powinien takich wypowiedzi kierowac do prokuratury ?Bo
    > wolność słowa to chyba też ma jakieś ograniczenia

    Też mi się tak wydaje, że go letko poniosło.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 5. Data: 2009-07-22 09:39:49
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakby dostał wysoką grzywnę plus podanie wyroku do wiadomości publicznej
    > byłaby to zasłużona kara za jego chamstwo i debilizm.

    to nie doniosłeś jeszcze ubecki śmieciu? :)
    masz dzuże szanse, prokuratorzy i sądy nie zlustrowane, ale i na nich
    przyjdzie czas...
    Tymczsem bujaj się szmato:)

  • 6. Data: 2009-07-22 09:54:00
    Od: "ADMIN" <a...@n...pl>

    Juz wyslałem twoja wypowiedz do prokuratorury, spodziewaj sie wezwania i
    odpowiedzialnosci karnej.

  • 7. Data: 2009-07-22 11:09:35
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

> [...]
    > Jakby dostał wysoką grzywnę plus podanie wyroku do wiadomości publicznej
    > byłaby to zasłużona kara za jego chamstwo i debilizm.

    Rozumiem ubecka kurwo, że już nie będziesz bronił przed odpowiedzialnścią
    karną Huberta K. (ubliżającego Prezydentowi RP), a tak gorliwie bronionego
    do dziś przez ubeckie media i ubecką prokuraturę przed odpowiedzialnościa
    karną.
    Ubliżanie prezydentowi RP jest normą w ubeckich mediach. Wśród POmyjaków
    przoduje w tym ubecka kurwa o pseudonimie - TW Leopold - obecnie wykonywany
    zawód: marszałek Sejmu.
    Także na tej grupie śmiecie takie jak ty, zajmują się wyłącznie ubliżaniem
    Prezydentowi RP.

  • 8. Data: 2009-07-22 12:08:05
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    marq111 pisze:

    > czy admin ,nie powinien takich wypowiedzi kierowac do prokuratury ?Bo
    > wolność słowa to chyba też ma jakieś ograniczenia

    grupa jest niemoderowana...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2009-07-22 12:12:09
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    mow mi kondonek pisze:
> [...]
    > wykonywany zawód: marszałek Sejmu.
    > Także na tej grupie śmiecie takie jak ty, zajmują się wyłącznie
    taki jeden biznesmen w sutannie tez ublizal prezydentowi i nie jest
    scigany - poza tym prezydent prosil prokurature aby go nie wyreczala...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 10. Data: 2009-07-22 12:15:58
    Od: "stu" <j...@w...pl>