  • 11. Data: 2009-07-22 12:39:31
    Temat: Re: żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h46vmo$ln4$2@news.onet.pl...

    > taki jeden biznesmen w sutannie tez ublizal prezydentowi i nie jest
    > scigany - poza tym prezydent prosil prokurature aby go nie wyreczala...
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Kłamiesz i pomawiasz ubeku.

  • 12. Data: 2009-07-22 12:45:23
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    stu pisze:
    > A szkoda, że nie jest...

    true Bro true...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 13. Data: 2009-07-22 12:48:31
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    stu pisze:
    > A szkoda, że nie jest...

    Tęsknota za zamordyzmem wciąż żywa.
    Nie bój nic, prędzej czy później i na usenet ich władza się rozciągnie...

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 14. Data: 2009-07-22 12:51:57
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    SlawcioD pisze:

    > true Bro true...

    Nic nie stoi na przeszkodzie by przenieść się na forum gazety czy
    inne...ekhm...wolne media ;-)

  • 15. Data: 2009-07-22 13:54:11
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > grupa jest niemoderowana...

    A takie coś jak abuse jeszcze istnieje?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 16. Data: 2009-07-22 14:11:15
    Od: "moderator" <m...@g...pl>

    Użytkownik "stu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >A szkoda, że nie jest...
    >

    > --

    już jest

    admin pl.biznes.wgpw

  • 17. Data: 2009-07-22 14:20:22
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A takie coś jak abuse jeszcze istnieje?
    >
    > --
    > "Żałuj za dowcipy, synu!"
    > Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

    słusznie! do abuse chujów, masz przecież doświadczenie nie tylko w okradaniu
    pracodawcy:)

  • 18. Data: 2009-07-22 14:39:18
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    \n pisze:

    > Tęsknota za zamordyzmem wciąż żywa.
    > Nie bój nic, prędzej czy później i na usenet ich władza się rozciągnie...

    to ze kolo nie dzierzy rudego i jego POlityki to ok - jego prawo, ale ze
    uzywa takiego jezyka to juz inna para kaloszy... moderowanie (porzadne)
    polega na pilnowaniu poziomu wypowiedzi a nie na cenzurze z przekonania...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 19. Data: 2009-07-22 14:40:23
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    mow mi kondonek pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kłamiesz i pomawiasz ubeku.
    Za mlody jestem na ubeka;). i kto tu klamie i pomawia?;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 20. Data: 2009-07-22 15:18:26
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    > Za mlody jestem na ubeka;). i kto tu klamie i pomawia?;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    To zapytaj starego, ubectwo jest zwykle dziedziczne. Teraz na ryżego śmiecia
    i jega ubecka ferajnę głosują ubeckie bachory.