  • 1. Data: 2009-07-21 09:14:37
    Temat: to teraz na 2500
    Od: tes <t...@g...com>

    Kilka dni temu pisałem kilka razy o 2000 :)
    mało kto wierzył , ktoś nawet pisał że naganiam :))))
    Ja uważam że to dopiero początek wzrostów.
    Myślę że za 2 tygodnie zobaczymy 2500.

  • 2. Data: 2009-07-21 11:04:10
    Temat: Re: to teraz na 2500
    Od: "Ritchie " <t...@W...gazeta.pl>

    tes <t...@g...com> napisał(a):
    > Kilka dni temu pisa=B3em kilka razy o 2000 :)
    > ma=B3o kto wierzy=B3 , kto=B6 nawet pisa=B3 =BFe naganiam :))))
    > Ja uwa=BFam =BFe to dopiero pocz=B1tek wzrost=F3w.
    > My=B6l=EA =BFe za 2 tygodnie zobaczymy 2500.

    Nie sadze, ze za 2 tygodnie, bo daje to srednio 2,5% dziennie, a jakas
    niewielka, plaska korekta po ostatnich wzrostach sie nalezy. Ale do konca
    wakacji jak najbardziej mozliwe. Pzdr. Ritchie.

  • 3. Data: 2009-07-21 12:36:41
    Od: Aldik <b...@g...com>

    On Jul 21, 1:04 pm, "Ritchie " <t...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > niewielka, plaska korekta po ostatnich wzrostach sie nalezy. Ale do konca
    > wakacji jak najbardziej mozliwe. Pzdr. Ritchie.

    na gruncie AT można przewidywać, miejmy tylko nadzieję, że już
    wszystkie trupy wypadły z szafy :).

  • 4. Data: 2009-07-21 13:00:43
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    witam,

    nie sadze abysmy przebili 2400 w tej fali wzrostow

    pozdr
    IWSP

  • 5. Data: 2009-07-21 14:42:41
    Od: bOUNCeErR <b...@g...com>

    On Jul 21, 2:36 pm, Aldik <b...@g...com> wrote:

    > na gruncie AT można przewidywać, miejmy tylko nadzieję, że już
    > wszystkie trupy wypadły z szafy :).

    No wlasnie problem w tym ze to nie wszystkie. Wszyscy kupuja bo wkolo
    same stwierdzenie ze recesja sie konczy. Wedlug mnie to tylko pobozne
    zyczenia. Moge sie zalozyc, ze tak jak 2 lata temu nikt nie slyszal o
    subprime'ach, tak za rok wszyscy beda mowic o ALT-A i OptionARM.

    --
    pzdr,
    bOUNCeErR

  • 6. Data: 2009-07-21 18:48:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > nie sadze abysmy przebili 2400 w tej fali wzrostow

    Nie sądzę, abyśmy przebili 1700.
    Upsss...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-07-22 15:09:59
    Od: Tomasz Mularczyk <b...@g...com>

    On Jul 21, 4:42 pm, bOUNCeErR <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > zyczenia. Moge sie zalozyc, ze tak jak 2 lata temu nikt nie slyszal o
    > subprime'ach, tak za rok wszyscy beda mowic o ALT-A i OptionARM.

    O jakieś nowe terminy ALT-A i OptionARM ;d.

  • 8. Data: 2009-07-22 17:48:38
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Kilka dni temu pisałem kilka razy o 2000  :)
    > mało kto wierzył , ktoś nawet pisał że naganiam  :))))
    > Ja uważam że to dopiero początek wzrostów.
    > Myślę że za 2 tygodnie zobaczymy 2500.
    Trochę ci się dzisiaj usrala przepowiednia. Jutro będzie jeszcze gorzej.

  • 9. Data: 2009-07-22 17:54:31
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Trochę ci się dzisiaj usrala przepowiednia. Jutro będzie jeszcze gorzej.

    dobre :)

  • 10. Data: 2009-07-22 23:22:05
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > dobre :)

    I prawdziwe. Skończyła się kasa tym co byli do oskubania. Giełda jak piramida
    finansowa. Bez dopływu świeżej kasy pada. Teraz są podrygi zdychającej ostrygi.
    Trochę sztucznie da się zrobić mały tłok. Pójdzie ciut do góry i zaraz spada
    poniżej wcześniejszego najniższego poziomu. I będzie tak do czasu aż zdechnie
    całkowicie i nieodwracalnie. Na giełdzie jest sporo kasy i taki proces musi
    potrwać. Żeby ruszyła stabilnie do góry musi się stać coś nieoczekiwanego w
    gospodarce. Jak na razie nieoczekiwanym zdarzeniem było użycie gazu do
    rozpędzenia tłumu. Jeśli miało wpływ na giełdę to na pewno nie pozytywny.