  • 1. Data: 2012-01-01 12:32:35
    Temat: zmiany w wbk na klik
    Od: Pablo <p...@g...com>

    czyzby wbk calkowicie usunal oferty kredytowe na klik?
    pozostaje tylko opcja wnioskowania o karte badz limit w koncie w oddziale
    lub przez telefon?
    Po co wprowadzili cos z czego szybka zrezygnowali?
    dziwna polityka biznesowa...

  • 2. Data: 2012-01-01 13:27:30
    Temat: Re: zmiany w wbk na klik
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.01.2012 13:32, Pablo pisze:
> [...]
    > lub przez telefon?
    > Po co wprowadzili cos z czego szybka zrezygnowali?

    A ten wielki baner na glownej stronie bzwbk co twoim zdaniem oznacza?

    http://dc.bzwbk.pl/images/3c585959cee544addc24110d2d
    444969.gif

  • 3. Data: 2012-01-01 14:11:59
    Od: Pablo <p...@g...com>

    > A ten wielki baner na glownej stronie bzwbk co twoim zdaniem oznacza?
    >
    > http://dc.bzwbk.pl/images/3c585959cee544addc24110d2d
    444969.gif

    a tu dalsze informacje:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/promocje/zaktualizuj-um
    owe-bankowosci-elektronicznej-bzwbk24-i-korzystaj-z-
    30-bezplatnych-komunikatow-sms-w-miesiacu-w-pakiecie
    -alerty24-mini.html

    i nie ma juz produktow kredytowych na klik

    P.S. Ja umowe mam juz dawno zaaktualizowana,owszem jest prelimit na
    kredyt,ale aby wziasc kredyt musze isc do oddzialu lub dzwonic