  • 1. Data: 2011-12-31 14:23:42
    Temat: mBank - lokata jednodniowa
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Zlikwidowali możliwość zakładania lokaty jednodniowej?
    Wiadomość, w której miałem link kilka dni temu zniknęła.
    Może szykują coś w zamian?
    W sumie przy stawkach innych banków te 4% było żałosne, ale dla "leniwych"
    to zawsze coś...

  • 2. Data: 2011-12-31 14:38:41
    Temat: Re: mBank - lokata jednodniowa
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    darkblue <n...@n...pl> napisał(a):

    > Zlikwidowali możliwość zakładania lokaty jednodniowej?

    Ciekawe, ile razy trzeba to wkleić na grupę:

    https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html

  • 3. Data: 2011-12-31 14:41:48
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    darkblue <n...@n...pl> napisał(a):

    > Zlikwidowali możliwość zakładania lokaty jednodniowej?

    23/12 przyszła nowa wiadomość z linkiem i przedłużeniem promocji na
    jednodniówkę do końca stycznia, więc stara pewnie wygasła.

    TOP